• جمعه / 10 فروردین 1403 / 00:40
  • دسته‌بندی: خبر ویژه
  • کد خبر: 91256501
  • خبرنگار : 2

عضو شورای شهر اهواز تاکید کرد؛ شهرداری ضمن برنامه ریزی اصولی از همکاری شهروندان علاقه مند برای حل معضل سگ های بلاصاحب اقدام کند

عضو شورای اسلامی شهر اهواز گفت: در حال حاضر برخی پارک‌ها بجای محل بازی کودکان و شهروندان به محل تجمع سگ‌های بلا صاحب تبدیل شده که دراین خصوص شهرداری باید ضمن برنامه ریزی اصولی، با همکاری شهروندان علاقه مند برای حل این موضوع راهکارهای خود را ارائه و عملی کند.

حمید دغاغله اظهار کرد: بالغ بر چندین هزار درب منهول در سطح شهر وجود دارد که روزانه تعدادی زیادی از آن‌ها مورد سرقت قرار می‌گیرد؛ شهرداری چقدر بودجه دارد که هر روز درب‌هایی که به سرقت رفته را جایگزین کند.

وی اضافه کرد: ضروری است نیروی انتظامی و ارگان‌های امنیتی در این مساله ورود جدی داشته و با کسانی که نسبت به سرقت درب های منهول و همچنین کسانی که این درب ها را خریداری می کنند برخورد شدید و قهری داشته باشد.

عضو شورای اسلامی شهر اهواز در خصوص سگ‌های بلا صاحب افزود: این معضل نیز نیاز به اقدامی فوری و برنامه ریزی شده دارد چرا که به مساله ای جدی برای امنیت جانی و سلامت شهروندان و به خصوص کودکان تبدیل شده است.

دغاغله اضافه کرد: اخیرا گزارش های زیادی مبنی بر حمله سگ های بلاصاحب به شهروندان ارائه شده که در آخرین مورد آن در روزهای گذشته تصاویری دریافت شد که نشان از جراحت شدید یک کودک بخاطر حمله سگ های بلاصاحب به او داشت.

وی عنوان کرد: خاطره این حادثه ناگوار بخصوص برای کودکان ضربه های روحی شدیدی وارد می کند که آثار آن تا سال ها باقی می ماند.

عضو شورای شهر اهواز تصریح کرد: در حال حاضر برخی پارک‌ها بجای محل بازی کودکان و شهروندان به محل تجمع سگ‌های بلا صاحب تبدیل شده که دراین خصوص شهرداری باید ضمن برنامه ریزی اصولی، با همکاری شهروندان علاقه مند برای حل این موضوع راهکارهای خود را ارائه و عملی کند.

0/5 (0 Reviews)

دیدگاه بگذارید

avatar
  اشتراک  
Notify of