• جمعه / 10 فروردین 1403 / 17:21
  • دسته‌بندی: خبر ویژه
  • کد خبر: 90137657
  • خبرنگار : 2

فرمانده تیپ عملیاتی ۳۹ امام صادق(ع): مرزبانان حقیقی خوزستان، عشایر و قبایل عرب منطقه هستند

فرمانده تیپ عملیاتی ۳۹ امام صادق (ع) افزود: هر عشیره در مناطق مرزی خوزستان یک گردان دفاعی است و در واقع مرزبانان حقیقی خوزستان، عشایر و قبایل عرب منطقه هستند.

سردار پاسدار یداله کشاورز روز دوشنبه در دیدار با سران قبایل و عشیره‌های مناطق جنوب غرب خوزستان در آبادان بیان کرد: تیپ عملیاتی۳۹ امام صادق(ع) این توفیق را دارد که در جغرافیای وسیعی از مرزهای جنوب خوزستان انجام ماموریت کند، هر چند به لطف الهی و مدد شهدا، اشراف و کنترل دقیقی بر تحولات مرزی داریم اما هیچگاه نگران تهدیدات بیگانگان در مرزهای جمهوری اسلامی نبوده و نیستیم.

وی افزود:در خط مقدم مرزبانی و دفاع از کشور، خود عشایر و قبایل عرب منطقه هستند و از منظر ما هر عشیره، یک گردان دفاعی در برابر بیگانگان است و هیچ نگرانی از بابت ناامنی در مرز نداریم.

سردار کشاورز ادامه داد:تیپ عملیاتی ۳۹ امام صادق(ع) از بدو استقرار در منطقه تاکنون علاوه بر ماموریت رزمی و دفاعی خود، همواره محرومیت‌زدایی و یاری رساندن به مردم را نصب العین خود قرار داده زیرا معتقدیم مردم شریف و نجیب خوزستان صاحبان واقعی انقلاب هستند.

وی با گرامیداشت هفته بسیج روحیه جهاد، ایثار، بصیرت، ایمان و تقوا در کنار یکدیگر را از برترین ویژگی های بسیجیان دانست و افزود:روحیه‌ بسیجی الگویی برای همه آزادی خواهان جهان است.

تیپ عملیاتی امام صادق(ع) بوشهر در نوار مرزی اروندرود آبادان مستقر است. هفته بسیج از ۲۹ آبان آغاز و تا پنجم آذر ادامه دارد.

0/5 (0 Reviews)

دیدگاه بگذارید

avatar
  اشتراک  
Notify of