• جمعه / 31 فروردین 1403 / 16:54
  • دسته‌بندی: خبر ویژه
  • کد خبر: 82961512
  • خبرنگار : 2

فراهم کردن عرصه‌های پویایی بسیج ضروری است

فرمانده سپاه ولیعصر (عج) خوزستان گفت: همواره تهدید وجود دارد و دشمنان ما در کمین‌ و در تلاش هستند تا آسایش و امنیت مردممان را بر هم بزنند به همین دلیل حضور در صحنه و پویایی بسیج یکی از ضرورت‌هایی است که همواره باید عرصه‌های آن فراهم شود.

سردار حسن شاهوارپور، فرمانده سپاه ولیعصر (عج) خوزستان در رابطه با هفته بسیج در استان اظهار کرد: هفته بسیج یادآور مجاهدت‌ها، ایثارگری‌ها و خدماتی است که بسیج در چهل و دو سال گذشته برای انقلاب اسلامی و مردم انجام داد و در این هفته باید یادآوری شوند.

وی افزود: بسیج در نابودی و دفع دشمن در هشت سال دفاع مقدس نقشی محوری داشت و در کنار ارتش و سپاه مجاهدت‌های بیشماری را شاهد بودیم و شهدای والامقامی به انقلاب اسلامی و مردم تقدیم کرد.

فرمانده سپاه ولیعصر (عج) خوزستان عنوان کرد: جانبازان عزیز، رزمندگانی که آسیب دیدند و آزادگانی که سالیان متمادی در زندان‌های رژیم بعث سختی‌ها کشیدند همه، پرونده‌های درخشانی از مجاهدت‌های بسیجیان عزیز است.

وی افزود: بعد از جنگ نیز شاهد حضور بسیجیان در عرصه‌های سخت بودیم؛ در سیل، زلزله و مشکلات و بحران‌های که برای مردم پیش می‌آید، بسیج همواره پیش‌قدم است و به صورت خودجوش از ابتدای هر سختی‌ایی که برای مردم اتفاق می‌افتد در صحنه حضور دارند.

شاهوارپور بیان کرد: امروز، جوانان و نوجوانان ما باید از فرهنگ بسیجی درس بگیرند؛ امام (ره) در سال ۱۳۵۸ این شجره طیبه را ایجاد کردند چون آینده و تهدیدها و توطئه‌ها را می‌دید که دشمنان ما دست‌بردار نیستند.

وی افزود: الحمدلله تا به الآن بسیج اقدامات گسترده‌ایی را انجام داده است و تلاش‌های بیشماری نیز صورت گرفته و مردم نیز روز به روز ضرورت حضور بسیج را بیشتر درک می‌کنند.

فرمانده سپاه ولیعصر (عج) عنوان کرد: امروزه شاهدیم که بسیجیان در تمام صحنه‌های خدمت‌رسانی کرونا حضور دارند و شبانه‌روز در مراکز واکسیناسیون، طرح شهید سلیمانی، بیمارستان‌‌ها و هر عرصه‌ای که نیاز به خدمت هست وارد می‌شوند و بی‌هیچ چشم‌داشتی این خدمات را انجام می‌دهند.

وی افزود: همواره تهدید وجود دارد و دشمنان ما در کمین‌ و در تلاش هستند تا آسایش و امنیت مردممان را بر هم بزنند به همین دلیل حضور در صحنه و پویایی بسیج یکی از ضرورت‌هایی است که همواره باید عرصه‌های آن فراهم شود.

0/5 (0 Reviews)

دیدگاه بگذارید

avatar
  اشتراک  
Notify of