شهردار عنوان کرد ورود افراد متخصص و متعهد به مدیریت شهری اهواز

شهردار اهواز گفت: امیدوارم با ورود افراد متخصص و متعهد به شهر و مدیریت شهری، با همدلی اجزای حاکمیت مدیریت استان خوزستان و مدیریت شهری و حمایت دیگر افراد، ابعاد رشد و توسعه شهر و برنامه‌ها به ویژه پروژه‌های عمرانی به گونه‌ای اجرا شوند که مورد رضایت مردم باشد. رضا امینی اظهار کرد: متاسفانه به […]

شهردار اهواز گفت: امیدوارم با ورود افراد متخصص و متعهد به شهر و مدیریت شهری، با همدلی اجزای حاکمیت مدیریت استان خوزستان و مدیریت شهری و حمایت دیگر افراد، ابعاد رشد و توسعه شهر و برنامه‌ها به ویژه پروژه‌های عمرانی به گونه‌ای اجرا شوند که مورد رضایت مردم باشد.

رضا امینی اظهار کرد: متاسفانه به دلایل مختلف در اهواز، اجرای پروژه‌های عمرانی سرعت کافی و مطلوبی ندارد. بر اساس هماهنگی با اعضای شورای شهر و بازدید میدانی از مناطق مختلف، کاستی‌های متعددی مشاهده شد. در گذشته، شأن اهواز رعایت نشده است و شهر شرایط مطلوبی ندارد.

به گزارش وی افزود: امیدوارم با ورود افراد متخصص و متعهد به شهر و مدیریت شهری، با همدلی اجزای حاکمیت مدیریت استان خوزستان و مدیریت شهری و حمایت دیگر افراد، ابعاد رشد و توسعه شهر و برنامه‌ها به ویژه پروژه‌های عمرانی به گونه‌ای اجرا شوند که مورد رضایت مردم باشد.

شهردار اهواز با اشاره به ارائه برنامه خود در خصوص پروژه‌های عمرانی به شورای شهر، گفت: در این برنامه، چالش‌هایی که گریبان‌گیر شهر شده است از جمله بحث آب‌های سطحی که مساله اساسی و فراگیر در سراسر کشور شده را سامان‌دهی خواهیم کرد تا با تامین منابع مالی از طریق مشارکت بخش خصوصی و منابع دولتی که تاکنون به عنوان مطالبات شهرداری اهواز مغفول مانده است، این کار با سرعت و کیفیت انجام شود.

وی گفت: پروژه‌های بزرگی مانند قطار شهری، تقاطع‌های غیر همسطح، میادین و ایستگاه‌های مختلف نیز پیش‌بینی شده است. پروژه‌هایی در خصوص سامان‌دهی حاشیه کارون و زیباسازی شهر که دچار خمودگی و نازیبایی شده است و مردم را آزار می‌دهد نیز در برنامه داریم.

امینی که در یک برنامه تلویزیونی صحبت می‌کرد، با تاکید بر لزوم نظافت و پیراستگی شهر افزود: با سرعت هر چه بیشتر با تیم کارشناسی این موارد را آغاز می‌کنیم و پیش می‌بریم تا رضایت‌مندی در مردم ایجاد شود.

0/5 (0 Reviews)

دیدگاه بگذارید

avatar
  اشتراک  
Notify of