معاون اقتصادی استانداری عنوان کرد بیش از ۳۰ پروژه متوسط و بزرگ خوزستان در انتظار تزریق اعتبار

معاون امور اقتصادی استانداری خوزستان گفت: در خوزستان بیش از ۳۰ پروژه متوسط و بزرگ وجود دارد که در مرحله آماده‌سازی هستند و امیدواریم با تزریق منابع مالی هرچه سریع تر شاهد آغاز عملیات اجرایی این طرح‌ها باشیم. نورالله حسن زاده در مراسم کلنگ‌زنی سه طرح بزرگ توسعه‌ای شرکت فولاد خوزستان که امروز ۲۸ شهریورماه […]

معاون امور اقتصادی استانداری خوزستان گفت: در خوزستان بیش از ۳۰ پروژه متوسط و بزرگ وجود دارد که در مرحله آماده‌سازی هستند و امیدواریم با تزریق منابع مالی هرچه سریع تر شاهد آغاز عملیات اجرایی این طرح‌ها باشیم.

نورالله حسن زاده در مراسم کلنگ‌زنی سه طرح بزرگ توسعه‌ای شرکت فولاد خوزستان که امروز ۲۸ شهریورماه در اهواز برگزار شد، اظهار کرد: شرکت فولاد خوزستان به عنوان نماد اصلی صنعتی در استان خوزستان مطرح است و اثرات فعالیت این شرکت در استان در بخش‌های مختلف قابل مشاهده است.

به گزارش ایسنا، وی افزود: شرکت فولاد خوزستان همیشه در مسایلی که استان با آن مواجه بوده، در بحث مسئولیت‌های اجتماعی به خوبی عمل کرده و همیشه برای حل مشکلات استان پیش قدم بوده و بسیار کمک کرده است.

معاون امور اقتصادی استانداری خوزستان گفت: بحث طرح‌های توسعه‌ای یکی از موضوعات مغفول مانده در شرکت فولاد خوزستان بود که خوشبختانه اکنون شاهد کلنگ‌زنی این طرح‌ها هستیم.

حسن زاده عنوان کرد: اجرای این طرح‌ها، آغازی برای سایر طرح‌های توسعه‌ای مجموعه فولاد خوزستان خواهد بود تا این شرکت بتواند به تولید ۱۳.۶ میلیون تن پیش‌بینی شده در برنامه‌ها دست پیدا کند.

وی افزود: در زمستان گاز شرکت‌های تولیدی قطع می‌شود و در تابستان به دلیل قطع برق بخشی از تولید شرکت‌ها و کارخانه‌ها از دست می‌رود و مشکلاتی برای شرکت‌ها و کارخانه‌های تولیدی به وجود می‌آید.

معاون امور اقتصادی استانداری خوزستان ادامه داد: البته پتروشیمی‌ها از قطعی برق کمتر آسیب دیدند اما شرکت‌های تولیدی فولاد و سیمان در این زمینه دچار مشکلاتی شدند.

حسن زاده بیان کرد: در خوزستان بیش از ۳۰ پروژه متوسط و بزرگ وجود دارد که در مرحله آماده‌سازی هستند و امیدواریم با تزریق منابع مالی هرچه سریع تر شاهد آغاز عملیات اجرایی این طرح‌ها باشیم.

0/5 (0 Reviews)

دیدگاه بگذارید

avatar
  اشتراک  
Notify of