دلار در بازار متشکل ارزي چند؟

مدير ارتباطات بازار متشکل ارز ايران، نرخ ميانگين وزني دلار در معاملات امروز اين بازار را ۲۶ هزار و ۳۷۱ تومان اعلام کرد.

مهدي گوهررستمي اظهار کرد: در روز معاملاتي چهارشنبه، معاملات نماد دلار کار خود را با نرخ ۲۶ هزار و ۴۲۲ تومان آغاز کرد و در پايان ساعت معاملات به نرخ ۲۶ هزار و ۳۷۲ تومان رسيد که بررسي ارقام معاملاتي روزانه، نرخ ميانگين وزني ۲۶ هزار و ۳۷۱ تومان به ازاي هر دلار را نشان مي‌دهد.
اين مقام مسئول و تحليلگر اقتصادي افزود: در جلسه معاملاتي امروز بازار متشکل ارز ايران، نماد معاملاتي يورو کار خود را با نرخ ۳۱ هزار و ۴۲۵ تومان شروع کرد و در پايان جلسه معاملاتي، نرخ هر يورو به رقم ۳۱ هزار و ۲۲۴ تومان رسيد. به اين ترتيب اسکناس يورو در معاملات امروز اين بازار، نرخ ميانگين وزني ۳۱ هزار و ۳۳۰ تومان را ثبت کرد.
گوهررستمي ادامه داد: حجم معاملات اسکناس دلار در بازار متشکل ارز ايران در روز چهارشنبه (بيست و چهارم شهريورماه) ۹ميليون و ۴۰ هزار و ۹۰۰ دلار و حجم معاملات در نماد معاملاتي يورو ۷۲۲ هزار و ۳۰۰ يورو بود.
به گفته اين کارشناس اقتصادي دلار در پايين‌ترين نرخ خود با رقم ۲۶ هزار و ۳۰۸ تومان و در بالاترين نرخ با رقم ۲۶ هزار و ۵۱۶ تومان معامله شد. همچنين هر يورو در پايين‌ترين نرخ خود به قيمت ۳۱ هزار و ۱۷۶ تومان و در بالاترين نرخ به قيمت ۳۱ هزار و ۵۸۹ تومان معامله شد.

مهدي گوهررستمي در پايان خاطرنشان کرد: بررسي معاملات انجام شده در جلسه معاملاتي چهارشنبه (بيست و چهارم شهريورماه) بيانگر آن است که نرخ ميانگين وزني روزانه دلار ۰/۰۳ درصد کاهش و نرخ ميانگين وزني اسکناس يورو ۰/۵۹ درصد افزايش را نسبت به روز معاملاتي قبل نشان مي‌دهند.

0/5 (0 Reviews)

دیدگاه بگذارید

avatar
  اشتراک  
Notify of