در روز انتخابات اتفاق مهمی در کشور رقم می‌خورد

۲۸ خرداد ماه روز انتخابات اتفاق بسیار مهمی در کشور ما به وقوع می‌پیوندد.

به گزارش اهواز نوین به نقل از خبرگزاری صداوسیما مرکز خوزستان ، فرمانده سپاه حضرت، ولی عصر (عج) خوزستان در همایش بصیرت افزایی بسیج جامعه پزشکی خوزستان گفت: ۲۸ خرداد ماه اتفاق بسیار مهمی در کشور ما به وقوع می‌پیوندند و انتخابات ریاست جمهوری یکی از انتخاب‌های بسیار مهم مردم ما است.در روز انتخابات اتفاق مهمی در کشور رقم می‌خورد

سردار شاهوار پور افزود: انتخابات مایه شور و نشاط و امید در بین مردم می‌شود همچنین دشمنان ما از اقدامات ناجوانمردانه و صخیف شان پشیمان می‌شوند مشارکت بسیار مهم است.

وی ادامه داد: بسیج جامعه پزشکی و همه اقشار ما برای شور آفرینی در جامعه و کمک به مشارکت حداکثری تلاش‌های زیادی رو انجام می‌دهند و محور اصلی موضوع بحث بصیرت افزایی و تجزیه و تحلیل انتخابات آینده و حضور مردم در صحنه است.

سردار شاهوار پور گفت : فرمانده سپاه حضرت، ولی عصر (عج) خوزستان تصریح کرد: عزیزان ما در بسیج جامعه پزشکی باید کمک کنند که انشاءالله ما به توانیم هرچه زودتر با توجه به اینکه واکسن داخلی هم امروز در دسترس قرار گرفته حجم زیادی از مردم و آن‌هایی که در اولویت هستند واکسینه شوند.

همچنین در این همایش مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه، ولی عصر (ع) خوزستان گفت:مردم باید در این شرایط حساس به سرنوشت مملکت خود با تعصب‌تر باشند.

بیشتر بخوانید :تلاش بر حضور حداکثری مردم در انتخابات

حجت الاسلام عبدالرضا رستگار خاطر نشان کرد : هیچکس جز ما نمی‌تواند این تغییر و تحول را در کشور خود بوجود آورد پس باید حضوری متفاوت‌تر و آگاهانه‌تر داشته باشیم.

0/5 (0 Reviews)

دیدگاه بگذارید

avatar
  اشتراک  
Notify of