رعایت شیوه نامه های بهداشتی در شعب اخذ رأی خوزستان

رئیس ستاد انتخابات استان خوزستان : تلاش می کنیم تا با انتخاب صحیح مکان شعب، شرایط مطلوب و ایمنی برای حضور مردم فراهم کنیم .

به گزارش اهواز نوین به نقل از خبرگزاری صدا وسیما مرکز خوزستان ؛ جلسه ستاد انتخابات فرمانداری شهرستان امیدیه با حضور دکتر سید مهران رفیعی فرماندار و دکتر نجاتی معاونت سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان در محل فرمانداری برگزار شد.رعایت شیوه نامه های بهداشتی در شعب اخذ رأی خوزستان
دکتر نجاتی در جلسه ستاد انتخابات شهرستان امیدیه با بیان اینکه فرآیند‌های انتخابات با نظارت و ارزیابی نهاد‌های متولی به خوبی در حال انجام است، خاطرنشان کرد: خوشبختانه تا کنون اقدامات اجرایی به خوبی انجام شده است.
وی افزود: وظایف مشخص وزارت کشور در قالب قوانین انتخابات به روشنی تدوین شده و در این راستا عمل به قانون محور اصلی فعالیت‌ها است.
معاون سیاسی، اجتماعی استانداری خوزستان با تاکید بر لزوم تلاش برای افزایش مشارکت در انتخابات، افزود: همه دست اندرکاران اجرایی انتخابات با انگیزه و اقتدار در این اتفاق مهم فعالیت دارند و در این مسیر با تمسک به قانون و رعایت بی طرفی از بروز هرگونه تخلف پیشگیری می‌کنند.
دکتر نجاتی در ادامه تأمین و تجهیز شعب اخذ رأی و رعایت کلیه پروتکل‌های بهداشتی را از الزامات کاری برای فرمانداران عنوان و اضافه کرد: برای سلامت و امنیت انتخابات همه باید پاسخگو باشیم و باید تلاش کنیم تا با انتخاب صحیح مکان شعب، شرایط مطلوب و ایمنی برای حضور مردم فراهم کنیم .

رئیس ستاد انتخابات استان خوزستان خاطرنشان کرد: همه باید تلاش کنیم و زمینه حضور بالای مردم در پای صندوق‌های رأی گیری داشته باشیم.

بیشتر بخوانید :اولویت تبلیغات نامزد‌های ریاست جمهوری، حضور در صدا و سیمای مرکز استان

برابر این گزارش، در این جلسه آخرین وضعیت و آمادگی شهرستان امیدیه برای برگزاری انتخاباتی سالم و پر شور با حضور رئیس ستاد انتخابات استان، اعضای شورای تامین، هیئت اجرای، هیئت نظارت شهرستان امیدیه مورد بررسی قرار گرفت.

0/5 (0 Reviews)

دیدگاه بگذارید

avatar
  اشتراک  
Notify of