مدیر ستاد انتخاباتی‌ مردم‌نهاد - ایران توانمند – ابراهیم رئیسی:

قوانین کشور باید شفاف شوند

مدیر ستاد انتخاباتی‌ مردم‌نهاد – ایران توانمند – ابراهیم رئیسی گفت: امروز باید قوانین کشور شفاف شوند و هر کسی باید به وظایف خود عمل کند؛ اگر آموزش درست ایجاد شود، شاهد یک ایران توانمند خواهیم بود.

حبیب‌الله گل‌محمدی در اولین گردهمایی ستاد انتخاباتی‌ مردم‌نهاد – ایران توانمند – ابراهیم رئیسی در اهواز که سه‌شنبه شب (۱۱ خرداد) برگزار شد، اظهار کرد: افراد با درست انتخاب کردن می‌توانند آینده‌ای روشن برای نسل‌های بعدی ایجاد کنند.

به گزارش اهواز نوین، وی با اشاره به بحث سیاست خارجه افزود: مذاکره‌ای که در آن برد – باخت باشد، مذاکره نیست. در دولت آینده نیز می‌توانیم و بلدیم بر سر میز مذاکره بنشینیم و مسائل را با منطق برد – برد در سیاست خارجه، حل و فصل کنیم.

وی با بیان اینکه با توافق وین موافق هستیم اما باید سازوکارها شفاف باشد، گفت: ما معتقد هستیم که همه مسائل باید با مردم در میان گذاشته شود و در همه زمینه‌ها مردم باید نظر بدهند. مولفه‌ها و ویژگی‌های یک مذاکره پایدار باید تعریف شوند و آن‌ها را با مردم در میان بگذاریم و به منافع برد – برد فکر کنیم.

وی با بیان اینکه جوانان مردم باید در راس امور قرار بگیرند، گفت: تا کی قرار است که جوانان را نادیده بگیریم؟ بزرگانی که تا به امروز در صدارت و وزارت بوده‌اند، باید در کنار جوانان و در اتاق فکرها باشند تا بتوانیم یک دولت توانمند شکل بدهیم.

وی افزود: اگر در تمام تصمیم‌گیری‌ها مردم حضور داشته باشند، نشان‌دهنده پویایی و تحول است. در طول تاریخ ایران، هر زمان که تحول از درون و خدمت به مردم مد نظر بوده، ایران پیشرفت کرده است.

وی افزود: امروز باید قوانین کشور شفاف شوند و هر کسی باید به وظایف خود عمل کند؛ اگر آموزش درست ایجاد شود، شاهد یک ایران توانمند خواهیم بود.

مدیر ستاد انتخاباتی‌ مردم‌نهاد – ایران توانمند – ابراهیم رئیسی با بیان اینکه پس از انتخابات و به زودی اساس‌نامه ایران توانمند را آماده خواهیم کرد، گفت: در این زمینه در شبکه ایران توانمند، هر کسی که هر نظری دارد، می‌تواند نظر خود را مطرح کند و پس از تجزیه و تحلیل در کمیته‌های تخصصی، یک اساس باشد.

گل‌محمدی با بیان اینکه این طرح برای پایه‌گذاری دیده شدن مردم خواهد بود، افزود: احزاب باید به صف مردم بازگردند. احزاب نباید ژست مردمی بگیرند اما در عمل مردمی نباشند. ایران توانمند با این سازوکارها امروز در سراسر کشور، یک تشکل نوپای مردمی و در خدمت نظام جمهوری اسلامی است.

وی گفت: ظرفیت‌های خوزستان باید در درون خوزستان دیده شود. باید خوزستان را مدیران بومی و جوان خوزستانی اداره کنند. باید از نفت به عنوان یک سرمایه برای رفع محرومیت، حل مشکلات مردم و ایجاد اشتغال در خوزستان بهره گرفته شود. خوزستان سرشار از ظرفیت‌ها است که باید برای خوزستانی‌ها به کار گرفته شود.

0/5 (0 Reviews)

دیدگاه بگذارید

avatar
  اشتراک  
Notify of