ورود آیت‌الله رئیسی به مسئله تخریب شرکت لوله‌سازی اهواز/ دادگستری استان مانع از تخریب و فروش این شرکت می‌شود‌

دادستان مرکز استان خوزستان گفت: شرکت لوله‌سازی اهواز یکی از شرکت‌های تولیدی مهم است و با ورود و دستور آیت‌الله رئیسی از فروش و تخریب این شرکت ممانعت شد.

 

به گزارش اهواز نوین، به‌نقل از روابط‌عمومی دادگستری خوزستان، عباس حسینی‌پویا در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: تخریب شرکت‌ها، از کار انداختن خط تولید و بیکارکردن کارگران، فروش قطعات و اموال شرکت از جمله شگرد جدید سود‌جویان و مفسدین اقتصادی برای دسترسی به زمین شرکت‌ها استان و تغییر کاربری برای سود جویی بعدی خود است.

وی افزود: مقام معظم رهبری در سخنرانی اخیر خویش با اشاره به موضوع تعطیلی عمدی کارخانجات جهت تخریب آن‌ها برای دست‌اندازی به زمین کارخانه، این بحث را خیانت توصیف کردند که بلافاصه واکنش رییس قوه قضاییه را در پی داشت.

دادستان عمومی و انقلاب استان خوزستان گفت: رئیس قوه قضاییه در سخنان اخیر خود از سازمان، بازرسی و دادستان‌های سراسر کشور، خواسته است که با متخلفینی که کارخانجات بنگاه‌های تولیدی را تعطیل و قطعات آن را به فروش می‌رسانند تا از زمین آن سوءاستفاده کنند، قاطعانه برخورد شود و دستور فوری ایشان برای جلوگیری از این خیانت بزرگ به کلیه دادستان‌های کل کشور ابلاغ شد.

حسینی پویا گفت: در پی انتشار خبری مبنی بر تخریب و فروش قطعات و امول شرکت لوله سازی و همچنین دستور رییس قوه قضائیه در خصوص برخورد قاطع با عاملان اوراق شدن کارخانجات، دستور قضایی برای جلوگیری از تخریب شرکت لوله سازی خوزستان صادر کردیم.

وی در ادامه گفت: برای جلوگیری از این خیانت بزرگ به هر نحو شده، با صدور این دستور قضایی که لازم‌الاجرا است مانع تخریب و هراقدامی از این قبیل در این شرکت شده‌ایم تا در آینده نه چندان دور موضوع را در دادگاه با حضور طرفین بررسی خواهیم کرد.

0/5 (0 Reviews)

دیدگاه بگذارید

avatar
  اشتراک  
Notify of