• جمعه / 10 فروردین 1403 / 16:52
  • دسته‌بندی: تیتر اول
  • کد خبر: 121127948
  • خبرنگار : 2

استاندار عنوان کرد: دریافت ۱۲۵۰ میلیارد از اعتبارات سفر دولت به خوزستان / سرعت گرفتن اجرای پروژه‌های عمرانی

استاندار خوزستان با بیان اینکه اجرای پروژه‌ها و طرح‌های عمرانی در استان خوزستان سرعت گرفته است، گفت: از اعتبارات سفر دولت به استان نیز حدود یک هزار و ۲۵۰ میلیارد تومان دریافت شده است.

صادق خلیلیان در حاشیه جلسه شورای توسعه و برنامه‌ریزی خوزستان که امروز، ۱۱ اسفندماه برگزار شد، اظهار کرد: در دهمین جلسه شورای برنامه‌ریزی استان، چند موضوع بررسی شد که یکی از آن‌ها، پروژه‌های تحقیقاتی بود که لازمه پیشرفت و توسعه است. حتما باید مطالعاتی انجام شود تا بتوان یک پروژه را اجرایی کرد و در این راستا، چند طرح تحقیقاتی را به تصویب رساندیم.

وی افزود: یکی دیگر از موضوعات اصلی جلسه، بحث پیشرفت فیزیکی شبکه فاضلاب شهر اهواز بود. خوشبختانه در پنج ماهه اخیر و با شروع به کار دولت جدید، شاهد پیشرفت بسیار خوبی در این زمینه در اهواز هستیم.

استاندار خوزستان ادامه داد: در این زمینه ادارات مشکلاتی از نظر قوانین داشتند که در این جلسه رفع شد و کار با سرعت بیشتری به اتمام خواهد رسید.

خلیلیان با بیان اینکه خوشبختانه اجرای پروژه‌ها و طرح‌های عمرانی در استان خوزستان سرعت گرفته است، گفت: از اعتبارات مرتبط با سفر دولت به استان خوزستان نیز حدود یک هزار و ۲۵۰ میلیارد تومان دریافت شده است و ۲۴۰ میلیارد تومان دیگر نیز دریافت خواهد شد که در مجموع یک هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان خواهد بود و کمک می‌کند که پروژه‌ها و طرح‌ها با سرعت بیشتری به اتمام برسند.

0/5 (0 Reviews)

دیدگاه بگذارید

avatar
  اشتراک  
Notify of