تولید ویژه برنامه های ماه رمضان برای مخاطبان خوزستانی

برنامه‌های صدا و سیمای خوزستان در سه بخش فارسی، عربی و رادیو شهری دزفول به منظور ایجاد فضای معنوی نشاط بخش در ماه مبارک رمضان تقدیم مخاطبان می‌شود.

به گزارش اهواز نوین ، مدیرکل صدا و سیمای خوزستان با اشاره به برنامه های ماه مبارک رمضان در بخش های فارسی، عربی و رادیو شهری دزفول گفت : برنامه‌های بخش فارسی در سیمای خوزستان شامل «سحرخیزان» به تهیه کنندگی و کارگردانی علی‌اکبر ابراهیمی‌زاده‏، ویژه برنامه «روشنی‌های شهر» به تهیه کنندگی علی زارعی و امین موحد‏، ویژه افطار‏، سریال کمدی «غوزی» به تهیه کنندگی سید مهدی فاخر هستند .
مسلم رحیمی افزود:سریال «سی سراب» به تهیه کنندگی محسن توکل فرد، تلاوت زنده قرآن کریم به تهیه کنندگی مجتبی همت‌پور، قرائت قرآن کریم ویژه شهرستان‌ها به تهیه کنندگی نهال سندان، برنامه «حدیث آسمانی» به تهیه کنندگی حسین فرهادزاده، «سلامت خونه» به تهیه کنندگی منوچهر برون، «تا اوج» به تهیه کنندگی عقیل نواصر نیز در این ماه مبارک از سیمای خوزستان پخش می شوند .

وی گفت : «باید و نباید‌های ماه رمضان» با موضوع سلامت و تغذیه و توصیه‌های بهداشتی در زمینه کرونا و همچنین موضوعات اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی مثل کسب روزی حلال و مناجات و ادعیه رمضان و … برنامه دیگری است که در ماه مبارک پخش می‌شود.

رحیمی همچنین درباره برنامه‌های معاونت صدا گفت: در این بخش نیز برنامه عصرگاهی «یک قدم تا خدا» ویژه افطار به تهیه کنندگی رضا رادمهر و نسترن شاهسواری، «با سحرخیزان» با تهیه کنندگی محمودرضا ستایش و برنامه عربی «انتم والاذاعه» به تهیه کنندگی عبدالله طرفی پیش‌بینی شده است.

رحیمی افزود : این برنامه‌ها در موضوعات متنوع اجتماعی و دینی، حکایات مختلف در قالب نمایش، اعجاز قرآنی و گزارش از مراکز خیریه‏، احکام شرعی، مناجات، ادعیه و آوا‌های دلنشین رمضانی و تغذیه در ماه رمضان و … تقدیم مخاطبان می‌شود.
0/5 (0 Reviews)

دیدگاه بگذارید

avatar
  اشتراک  
Notify of