دردهای عضلانی و ضعف عمومی از علایم هشدار دهنده کرونا

کسانی که در تعطیلات نوروز مسافرت رفته اند در صورت مشاهده علایمی از جمله دردهای عضلانی ، ضعف عمومی و شکم درد به مراکز درمانی منتخب مراجعه کنند .

به گزارش اهواز نوین، رییس مرکز بهداشت خوزستان با اشاره به افزایش موارد بیماری کرونا در استان گفت : مقایسه آمار امروز با روز هفتم فروردین نشان دهنده ۵۰ درصد افزایش موارد بیماری و حدود ۳۰ درصد افزایش موارد بستری بیماران کرونایی است .
دکتر سید محمد علوی در گفتگوی تلفنی با تحریریه خبر صداوسیما مرکز خوزستان افزود : یکی از علل عمده انتقال عفونت‌های تنفسی مسافرت و دیدار چهره به چهره است که همه افراد به ویژه کسانی که دارای بیماری زمینه ای هستند در خطر انتقال عفونت قرار دارند .
وی گفت : به افرادی که با وجود گسترش کرونا به مسافرت رفته اند توصیه می شود اگر کوچکترین علائمی از جمله تنفسی ، درد عضلانی ، ضعف عمومی و عوارض گوراشی دارند به مراکز درمانی منتخب مراجعه کنند .
علوی با اشاره به اینکه کسانی که قبلا به کرونا مبتلا شده اند نیز در برابر این بیماری ایمن نیستند افزود : برای کنترل گسترش کرونا همچنان باید دستورالعملهای بهداشتی ، فاصله گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک توسط مردم رعایت شود .
0/5 (0 Reviews)

دیدگاه بگذارید

avatar
  اشتراک  
Notify of