در نشست مدیران بانک ملی خوزستان و مدیران فولاد اکسین مطرح شد: حمایت سهامداران برای راه اندازی طرح فولادسازی فولاد اکسین ضروری ست

به گزارش روابط عمومی شرکت فولاد اکسین، مدیران بانک ملی خوزستان و مدیران فولاد اکسین دوشنبه ۶ دی ۱۴۰۰ باهم نشست همکاری برگزار کردند.

در این جلسه اسماعیل حمید مدیر امور مالی فولاد اکسین گفت؛ ظرفیت اسمی شرکت فولاد اکسین یک میلیون و پنجاه هزار تن در سال می باشد و با توجه به عدم اجرای طرح پروژه فولاد سازی فولاد اکسین در حال حاضر محصول اولیه این شرکت که اسلب فولاد بوده از شرکت های فولاد خوزستان، فولاد مبارکه و فولاد هرمزگان تهیه می شود، به همین دلیل ظرفیت اسمی اکسین تا کنون محقق نشد.

وی افزود: از این رو پروژه فولاد سازی از اهمیت بسیار بالایی در تکمیل زنجیره محصولات این شرکت و همچنین اشتغال زایی بالا برای استان برخوردار است.

حمید تصریح کرد: انتظار می رود از بانک ملی به عنوان سهامدار با ارایه راهکارهای مناسب در کنار فولاد اکسین برای اجرای این پروژه مهم باشد تا این شرکت کم نظیر مسیر توسعه خود را با صلابت طی کند.
مدیر مالی اکسین توضیح داد: تا چند سال گذشته اکسین درگیر مسایل و مشکلاتی بوده که بحمداله برطرف شده و این شرکت به سود دهی قابل توجهی رسید، و با تعاملاتی که با بانک تجارت صورت گرفته اکسین مواد اولیه خود را مستقیما خریده و به نوعی یک حرکت بزرگ در این شرکت شروع شده و به یکی از شرکت های سرآمد در زمینه فولاد تبدیل گردیده است.

در ادامه این جلسه احمد بهکار مرام مدیر عامل شعب بانک ملی خوزستان بیان کرد: اکسین مجموعه قدر و بزرگی ست و بانک ملی به عنوان سهامدار این هلدینگ فولادی به دنبال برقراری تعاملات با این مجموعه زنده و پویا برای پیشبرد اهداف ست.
بهکار مرام تاکید کرد: ما در مجموعه بانک ملی در کنار اکسین هستیم و هر کاری که پیرامون تسریع در اجرای پروژه فولاد سازی باشد، انجام خواهیم داد.

گفتنی ست در پایان این نشست مذاکرات تخصصی در خصوص برقراری تعاملات مالی صورت گرفت.

0/5 (0 Reviews)

دیدگاه بگذارید

avatar
  اشتراک  
Notify of