ثبت‌نام یک هزار و ۹۸ دانشجوی جدید در علوم پزشکی اهواز

مدیر امور آموزشی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز : ظرفیت رشته‌های پرطرفدار از جمله پزشکی، داوسازی، دندانپزشکی، فیزیوتراپی و پرستاری تکمیل شده و همه دانشجویان پذیرفته‌شده، ثبت‌نام کرده‌اند.

دکتر جواد زارعی اظهار کرد: از حدود یک هزار و ۳۰۳ سهمیه‌ای که سازمان سنجش امسال برای دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در نظر گرفته بود، یک هزار و ۹۸ نودانشجو در دوره‌های کارشناس و دکترای عمومی ثبت‌نام انجام داده‌اند.
وی ادامه داد: با توجه به اینکه اعلام شده است که ثبت نام نکردن پذیرفته‌شدگان کنکور در دانشگاه محرومیتی در پی ندارد، حدود ۲۰۵ نفر ثبت‌نام نکرده‌اند که عمده این افراد کسانی هستند که یا در مجتمع‌های عالی سلامت و یا رشته‌های کارشناسی شهریه‌پردازی قبول شده‌اند که ممکن است نسبت به بقیه رشته‌ها بازار کار ضعیف‌تری داشته باشند.

مدیر امور آموزشی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: ظرفیت رشته‌های پرطرفدار از جمله پزشکی، داروسازی، دندانپزشکی، فیزیوتراپی و پرستاری تکمیل شده و همه دانشجویان پذیرفته‌شده، ثبت‌نام کرده‌اند.

زارعی یادآور شد: بر این اساس، در نیم‌سال اول ۱۸۱ دانشجوی پزشکی و در نیم‌سال دوم ۱۵۵ دانشجوی پزشکی پذیرفته شده‌اند. همچنین ۶۳ دانشجوی داروسازی، ۹۳ دانشجوی دندانپزشکی، ۱۷۲ دانشجوی پیراپزشکی و ۱۳۶ دانشجوی توانبخشی ثبت‌نام کرده‌اند.

0/5 (0 Reviews)

دیدگاه بگذارید

avatar
  اشتراک  
Notify of