آغاز ثبت‌نام وام دانشجویی دانشگاه شهید چمران اهواز از اول آبان‌ماه

مسئول اداره رفاه دانشجویی دانشگاه شهید چمران اهواز از آغاز ثبت‌نام وام دانشجویی از اول آبان‌ماه خبر داد.

حسن شهبازی ، اظهار کرد: ثبت‌نام دانشجویی ودیعه مسکن و ضروری از اول آبان‌ماه آغاز می‌شود و تا ۱۵ آذرماه ادامه دارد؛ دانشجویان متقاضی می‌توانند در موعد مقرر با مراجعه به نشانی https://refah.swf.ir/Account/Login/?ReturnUrl=%۲F اقدام به ثبت‌نام و بارگذاری مدارک کنند.

وی ادامه داد: دانشجویانی که در نیم‌سال‌های گذشته وام دریافت کرده بودند نیازی به ارائه سند تعهدنامه دانشجویی برای ثبت‌نام مجدد ندارند.

مسئول اداره رفاه دانشجویی دانشگاه شهید چمران اهواز با اشاره به مبالغ در نظر گرفته شده برای انواع وام‌ها، گفت: وام ودیعه مسکن متاهلی در شهرهای با جمعیت ۵۰۰ هزار نفر و کمتر، ۳۰ میلیون تومان و در شهرهای با جمعیت بیش از ۵۰۰ هزار نفر ۵۰ میلیون تومان تعیین شده است.

شهبازی بیان کرد: مبلغ وام ضروری ازدواج دانشجویان مجرد در طول تحصیل و تولد فرزند ۷ میلیون تومان، خرید لوازم کمک آموزشی، دانشجویان حادثه دیده، دانشجویان مبتلا به بیماری‌های خاص، دانشجویان توان‌خواه دو موا حوادث و بلایای طبیعی، ۷ میلیون تومان است.

وی ادامه داد: همچنین وام تحصیلی در دوره‌های کاردانی و کارشناسی پیوسته و ناپیوسته ۳ میلیون تومان، کارشناسی ارشد ۵ میلیون تومان و دکترای تخصصی ۷ میلیون تومان است. مبلغ وام شهریه نیز در دوره کاردانی و کارشناسی پیوسته و ناپیوسته ۳ میلیون تومان، کارشناسی ارشد ۵ میلیون تومان و دکترای تخصصی ۷ میلیون تومان است.

0/5 (0 Reviews)

دیدگاه بگذارید

avatar
  اشتراک  
Notify of