ضرورت واکنش محکم مسلمانان جهان به جنایات صهیونیست‌ها

نماینده، ولی فقیه در خوزستان: ۲ میلیارد مسلمان در دنیا وجود دارد و انتظار می‌رود که واکنش محکم‌تر و بهتری نسبت به جنایت‌های رژیم صهیونیستی داشته باشند.

نماینده ولی فقیه در خوزستان در اجتماع داوطلبانه یکهزار نفری امدادگران و داوطلبان جمعیت هلال احمر خوزستان در محکومیت حمله به امدادگران و غیرنظامیان فلسطینی در محل یادمان شهید علی هاشمی گلزار شهدای اهواز گفت: ایران اسلامی اگر اراده کند؛ توان تشکیل ارتشی چند میلیون از ۱۷ کشور حوزه مقاومت برای دفاع از مردم مظلوم فلسطین و مقابله با رژیم صهیونیستی را دارد.

حجت‌الاسلام سید محمد نبی موسوی‌فرد با ابراز انتقاد از رفتار برخی کشور‌های سلطه‌گر در دنیا نسبت به ایران اسلامی گفت: کشور‌های سلطه‌گر به خود اجازه انجام هرگونه رفتار ظالمانه‌ای می‌دهند، اما اگر ایران در کنار متحدان خود قرار بگیرد آن را خطری برای حقوق بشر می‌دانند.

نماینده ولی فقیه در خوزستان ادامه داد: به‌کارگیری بمب‌های خوشه‌ای و فسفری جنایت بر علیه بشریت است که توسط برخی کشور‌های ظالم و سلطه‌گر دنیا استفاده می‌شود.

حجت الاسلام موسوی فرد افزود: رییس جمهور آمریکا اعلام کرد که در کنار اسراییل ایستاده است اگر این ایستادن همانند حمایت از عراق، سوریه و افغانستان باشد؛ تکلیف مشخص است.

امام جمعه اهواز با اشاره به افزایش توان و قدرت نظامی ایران به برکت انقلاب اسلامی بیان داشت: تا پیش از انقلاب اسلامی، کشور فاقد به تولید تجهیزات نظامی نبود، اما با وجود جوانان اندیشمند ایران اسلامی امروز کشور قادر به تولید و فروش این تجهیزات به کشور‌های قدرتمند دنیا است.

حجت الاسلام موسوی فرد در ادامه با اشاره به توجه و رشد جایگاه علمی زنان در کشور گفت: آمار زنان متخصص نسبت به قبل از انقلاب اسلامی با وجود تمام تحریم‌های ظالمانه تا ۳۰ برابر افزایش یافته است.

نماینده، ولی فقیه در خوزستان بیان کرد: دولت مردمی سیزدهم تلاش فراوانی برای بهبود وضعیت اقتصادی کشور دارد و به زودی اثرات آن در کشور مشخص می‌شود.

وی گفت: دولت مردمی سیزدهم با تلاش شبانه‌روزی به دنبال ایجاد رفاه حداکثری برای مردم با وجود تحریم‌های ظالمانه است.

در ادامه مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان جنایت‌های ددمنشانه رژیم اشغالگر قدس بر علیه مردم مظلوم فلسطین را محکوم کرد.

وحید شعبانی ادامه داد: اتفاقاتی که امروز در غزه در حال رخ دادن است با قوانین حقوق بشر ناسازگار است.

وی حمله به امدادگران، کادر درمان، خودرو‌های امدادی و بیمارستان “المعمدانی” غزه را نقطه کور و سیاه تاریخ بشر خواند و افزود: رژیم صهیونیستی ابتدایی‌ترین مسائل حقوق بشر را نیز رعایت نمی‌کند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر خوزستان ادامه داد: جمعیت هلال احمر خوزستان همچون دوران دفاع مقدس که در کنار رزمندگان اسلام جهاد کرد امروز نیز در خط مقدم دفاع از مردم مظلوم فلسطین آماده جانفشانی است و این آمادگی را با سردادن شعار “هیهات من الذله” به گوش جهانیان می‌رساند.

امدادگران هلال احمر خوزستان امروز در اجتماع یک‌هزار نفری محکومیت جنایت‌های رژیم صهیونیستی شعار ” خونی که در رگ ماست هدیه به رهبر ماست” را سردادند.

چندین تجمع مردمی و صنفی در چند روز اخیر در دفاع از مردم مظلوم فلسطین در نقاط مختلف خوزستان تشکیل شد.

0/5 (0 Reviews)

دیدگاه بگذارید

avatar
  اشتراک  
Notify of