زیرساخت‌های شهرک‌های صنعتی آبادان و خرمشهر بهسازی می‌شود

مدیر توسعه نواحی صنعتی منطقه آزاد اروند از بهسازی و ارتقاء زیرساخت‌های شهرک‌های صنعتی آبادان و خرمشهر در قالب پروژه‌های عمرانی و غیر عمرانی خبر داد.

محمد ناظمی ،با اشاره به فراهم کردن زیرساخت‌ها برای فعالیت تولیدکنندگان و سرمایه‌گذاران اظهار کرد: این اقدام با هدف تحقق شعار سال و پیشرفت تولیدات داخلی در حال انجام است و امیدواریم با بهبود شرایط به افزایش تولید و رونق اقتصاد کمک کنیم.

وی افزود: پروژه‌های بهسازی و ارتقاء محیط و زیرساخت شهرک‌های صنعتی آبادان و خرمشهر در حوزه‌های عمرانی و غیر عمرانی از محل اعتبارات داخلی سازمان منطقه آزاد اروند، در حال اجرا هستند و امیدواریم با اجرای این طرح‌ها شرایط را برای رونق تولید مهیا کنیم.

مدیر توسعه نواحی صنعتی منطقه آزاد اروند گفت: احداث خطوط فاضلاب به طول ۴۵۰۰ متر، آسفالت خیابان‌های شهرک صنعتی آبادان به طول ۴۷۰۰ متر، ارائه خدمات تنظیف خیابان‌های سایت صنعتی و ارائه خدمات آتش‌نشانی حرفه‌ای با تجهیز ۲ ایستگاه در شهرک‌های صنعتی آبادان و خرمشهر، از جمله این اقدامات است.

ناظمی تصریح کرد: بازسازی دیوار پیرامونی سایت صنعتی با هدف بالا بردن امنیت، رنگ‌آمیزی جداول بتنی، خط‌کشی معابر به طول ۴۰ کیلومتر، احداث زمین فوتبال و چمن مصنوعی در شهرک صنعتی خرمشهر، هرس نیزارها و علف‌های هرز به منظور ایجاد محیط زیبا در سایت صنعتی، از دیگر اقداماتی است که تاکنون در راستای ارتقاء زیرساخت‌های سایت صنعتی منطقه آزاد اروند انجام شده است.

وی افزود: احداث خطوط برق فشار متوسط ۳۳ کیلوولت به طول ۶۴۰ متر و نصب علائم ترافیکی جهت جلوگیری از حوادث رانندگی از دیگر اقدام مهم در دست انجام است.

مدیر توسعه نواحی صنعتی منطقه آزاد اروند با اشاره به آماده کردن شرایط و فضایی مطلوب برای فعالیت سرمایه‌گذاران گفت: رفع نواقص موجود در سایت صنعتی از جمله زیرساخت‌های مخابراتی و روشنایی معابر نیز در دستور کار است که در آینده نزدیک محقق خواهد شد.

0/5 (0 Reviews)

دیدگاه بگذارید

avatar
  اشتراک  
Notify of