ساخت و نوسازی بیش از ۲ هزار واحد مسکونی برای نیازمندان خوزستان

مسئول بسیج سازندگی سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان از ساخت و نوسازی ۲ هزار و ۹۶۰ واحد مسکونی برای نیازمندان مناطق محروم استان خبر داد.

سرهنگ پاسدار سیداسلام موسوی با اشاره به رسالت بسیج سازندگی مطابق با فرامین رهبر معظم انقلاب، گفت: در بیانات مقام معظم رهبری تاکید بسیاری بر کار جهادی و کار‌های جهادگران بسیج سازندگی شد و نیرو‌های جهادی عزم خود را جزم کردند تا بیش از پیش برای خدمت به محرومان قدم بردارند.
وی به حضور فعال بیش از ۲ هزار و ۶۰۰ گروه جهادی در سطح استان در بخش‌های مختلف عمرانی، جهادی اقتصاد مقاومتی و محرومیت زدایی اشاره کرد و افزود: از ابتدای امسال تا کنون در طرح‌های عمرانی و محرومیت زدایی ۲ هزار مسکن محروم بازسازی و تعمیر و ۹۶۰ واحد ساخته شده است.

سرهنگ موسوی با اشاره به تعمیر و بازسازی ۵۰ مدرسه در این مدت، ادامه داد: اهدای ۲ هزار دستگاه کولر گازی، تامین یکهزار و ۳۰۱ سری جهیزیه، حدود ۱۲۰ هزار بسته معیشتی، ۵۸ هزار بسته گوشت، ۱۰۹ هزار بسته مرغ، ۶ هزار و ۶۳۹ بسته نوشت افزار، بیش از یک میلیون قرص نان و ۲ میلیون پرس غذای گرم، ۶۶ هزار اقلام بهداشتی و. در ۶ ماهه ابتدایی امسال در مناطق کم برخوردار و میان مردم محروم با حفظ کرامت انسانی توزیع شد.

مسئول بسیج سازندگی سپاه حضرت، ولی عصر (عج) خوزستان در تشریح کار‌های قرارگاه اقتصاد مقاومتی بسیج سازندگی و اشتغال جوانان، گفت: این قرارگاه در موضوع اعطای تسهیلات و کارآفرینی جوانان، برای ۲ هزار و ۴ نفر اشتغالزایی و برای ۴ هزار و ۱۸۸ نفر دوره آموزشی برگزار کرده است.

به گفته سرهنگ موسوی؛ ۵ دهکده اقتصاد مقاومتی که ۲ مورد آن به مرحله بهره برداری رسیده و ۳ دهکده دیگر در حال تامین اعتبار است.

وی از طرح خودکفایی پرورش ماکیان و ایجاد ۷۷ کارگاه اقتصاد مقاومتی در بخش‌های پرورش بلدرچین، مرغ، شترمرغ و بوقلمون به عنوان دیگر کار‌های انجام شده در نیمه نخست امسال یاد کرد.

0/5 (0 Reviews)

دیدگاه بگذارید

avatar
  اشتراک  
Notify of