آیین تجلیل از خانواده شهید نادر حمید در اهواز برگزار می‌شود

آیین تجلیل از خانواده معظم شهید نادر حمید از شهدای مدافع حرم استان خوزستان با حضور جمعی از خانواده‌های معظم شهدا در اهواز برگزار می‌شود.

آیین تجلیل از خانواده معظم شهید نادر حمید از شهدای مدافع حرم استان خوزستان با حضور اقشار مختلف مردم و جمعی از خانواده‌های معظم شهدا در اهواز برگزار می‌شود.

این برنامه روز سه‌شنبه ۲۵ مهرماه سال ۱۴۰۲ از ساعت ۲۰ آغاز می‌شود که جمعی از ایثارگران، جانبازان، رزمندگان اسلام و بسیجیان نیز در این برنامه حضور می‌یابند.

آیین تجلیل از خانواده معظم شهید نادر حمید در اهواز، نرسیده به سه راه فرودگاه، کوی پیروزی، شهرک شاهد، مجتمع ۲۱۶ واحد شرکت ملی حفاری برگزار می‌شود که همگان یاد و خاطره این شهید مدافع حرم را گرامی می‌دارند.

در این آیین معنوی زیارت عاشورا توسط حاضران زمزمه می‌شود و حسن صفری از مداحان اهل بیت عصمت و طهارت(ع) نیز به مرثیه‌سرایی می‌پردازد.

همچنین حجت‌الاسلام سید عباس جعفرنژاد از خطبای خوزستانی نیز در آیین تجلیل از خانواده معظم شهید نادر حمید سخنرانی می‌کند.

آیین تجلیل از خانواده معزز شهید نادر حمید از سوی هیئت رهروان شهدای استان خوزستان مسئولیت آن بر عهده سید عباس موسوی برادر شهید سید طاهر موسوی است انجام می‌شود.

شهید نادر حمید نخستین شهید مدافع حرم شهرستان باوی است که در تاریخ دوم شهریورماه سال ۱۳۶۳ در اهوار چشم به جهان گشود.

در ایام جوانی برای مبارزه با تروریست‌ها و دفاع از حرم حضرت زینب کبری(س) و حضرت رقیه خاتون(س) به سوریه رفت و در روز ۲۰ مهرماه سال ۱۳۹۴ در شهر حلب مورد هدف دشمنان قرار گرفت که پس از چند روز بستری شدن در بیمارستان شربت شهادت نوشید و در بزم شهیدان میهمان شد.

پیکر مطهر شهید مدافع حرم نادر حمید روز دوشنبه ۲۷ مهرماه سال ۱۳۹۴ مقارن با پنجم محرم‌الحرام سال ۱۴۳۷ هجری قمری از طریق فرودگاه بین‌المللی اهواز به خوزستان بازگشت و مورد استقبال قرار گرفت.

آیین تشییع پیکر مطهر شهید مدافع حرم نادر حمید دیلمی در صبح روز سه‌شنبه ۲۸ مهرماه سال ۱۳۹۴ با حضور اقشار مختلف مردم و خانواده‌های معظم شهدا به ویژه خانواده شهید ابوطالب کریم‌پور بلداجی، خانواده شهید سید مرتضی شفیعی و خانواده شهید هادی کجباف از شهدای مدافع حرم خوزستان در اهواز برگزار شد.

همچنین پیکر مطهر شهید نادر حمید در روز چهارشنبه ۲۹ مهرماه سال ۱۳۹۴ مقارن با هفتمین روز از ماه عزاداری حضرت سیدالشهدا(ع) با حضور اقشار مختلف مردم در شهرستان باوی تشییع شد و در شهر ویس آرام گرفت.

0/5 (0 Reviews)

دیدگاه بگذارید

avatar
  اشتراک  
Notify of