فرصتی دوباره برای ارسال اثر به جشنواره سی‌وپنجم تئاتر خوزستان

مهلت ارسال آثار به سی‌وپنجمین جشنواره تئاتر استان خوزستان تمدید شد.

مهلت ارسال آثار به سی‌وپنجمین جشنواره تئاتر استان خوزستان تا ۲۹ مهرماه امسال تمدید شد.
بازبینی فیلم آثار نمایشی از ۳۰ مهر تا سوم آبان ۱۴۰۲ انجام می‌شود و سپس بازبینی حضوری آثار نمایشی تایید شده از ۴ تا ۱۰ آبان ماه ۱۴۰۲ با حضور هیئت انتخاب در شهرستان‌های متقاضی انجام و زمان قطعی برگزاری جشنواره بعد از تایید شورای سیاست‌گذاری اعلام خواهد شد.

تاکنون نزدیک به ۶۰ گروه نمایشی از شهرستان‌های خوزستان در سایت جشنواره متقاضی حضور در ۲ بخش مسابقه تئاتر صحنه‌ای و مسابقه تئاتر خیابانی هستند و این گروه‌ها باید حداکثر تا روز شنبه ۲۹ مهر امسال فیلم آثار نمایشی خود را به دبیرخانه جشنواره تحویل دهند.

سی‌وپنجمین جشنواره تئاتر خوزستان با هدف ارتقا و اعتلای سطح کیفی هنر نمایش، حمایت از تولید و اجرای عمومی تئاتر در سطح استان و تولید آثار فاخر و ارزشمند نمایشی در ۲ بخش صحنه‌ای و خیابانی برگزار خواهد شد.

محور‌های در نظر گرفته شده برای جشنواره امسال موضوع‌های مرتبط با شعار سال ۱۴۰۲ (مهار تورم، رشد تولید) توجه به موضوع‌هایی ازجمله؛ همچون کاهش آسیب‌های اجتماعی، امیدافزایی و نشاط اجتماعی، ارتقای نهاد خانواده، دانش‌افزایی نسل جدید نسبت به ابعاد مختلف عفاف و حجاب و تأثیر زیست عفیفانه در رشد اجتماعی فرد و همگرایی ملی و ارزش‌های انسان‌ـ‌اسلامی هستند.

هم‌افزایی جامعه در افزایش و ترویج عفاف و حجاب، توجه به موضوع‌ها و مسائل منطقه و استان با چشم‌انداز جهانی و بهره‌گیری از شیوه‌ها، شگرد‌ها و جریانات روز تئاتر جهان و استفاده از بستر‌های فرهنگی، هنری، اجتماعی، تاریخی، ادبی، اقتصادی، سیاسی، آداب و رسوم و سنت‌ها در جهت رشد و توسعه تئاتر در خوزستان از دیگر مسائل مورد تاکید در این رویداد تئاتری است.

سی‌وپنجمین جشنواره تئاتر خوزستان به همت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و انجمن هنر‌های نمایشی خوزستان با همکاری اداره‌کل هنر‌های نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و انجمن هنر‌های نمایشی ایران آبان ۱۴۰۲ در استان به اجرا درمی‌آید.

0/5 (0 Reviews)

دیدگاه بگذارید

avatar
  اشتراک  
Notify of