تخلیه بیش از ۱۵ هزار متر مکعب نخاله ساختمانی در سایت صفیره اهواز

مدیر عامل سازمان خدمات موتوری شهرداری اهواز از تخلیه ۱۵ هزار و ۴۷ متر مکعب نخاله ساختمانی در سایت صفیره از ابتدای امسال تاکنون خبر داد.

اسماعیل آخوند شوشتری گفت: سازمان خدمات موتوری شهرداری اهواز براساس آمار ارائه شده توسط ستاد پسماند‌های ساختمانی سازمان خدمات موتوری، از ابتدای امسال تاکنون بیش از ۱۵ هزار و ۴۷ مترمکعب نخاله ساختمانی را در سایت صفیره این کلانشهر تخلیه کرده است.
وی افزود: باتوجه به رغبت سرمایه گذاران در بخش تولید و خرید مصالح، کارخانه بازیافت نخاله‌های ساختمانی اهواز در حال بررسی کیفیت مصالح در معادن شرق و غرب اسنان هستیم که در این باره کارشناسان سازمان با کمک دیگر عوامل در شهرداری در حال جمع آوری اطلاعات تخصصی هستند.

آخوند شوشتری می‌گوید: این نخاله‌ها حاصل تخریب‌های شرق اهواز بوده که مالکان از این سازمان مجوز دریافت کرده اند، اما یکی دیگر از معضلات شهر نخاله‌های سرگردان حاصل از تخریب‌های غیر مجاز است که به وسیله کامیونت‌های شخصی تخلیه می‌شود که این سازمان در نیمه اول امسال نقاط مختلفی ازجمله؛ خیابان آزادی، جنب انبار هلالی، محوطه بیرونی شهرک صنعتی کارون در حوزه شهرداری منطقه ۷ و همچنین پاکسازی مسیری به طول ۲۰ کیلومتری واقع در مناطق ۵ و ۶ که محل تردد زائران حسینی بوده، انجام شده است و همه عملیات پاکسازی به وسیله خودرو‌های این سازمان صورت گرفته است.

آخوند شوشتری درخصوص چگونگی رصد کامیون‌های حمل نخاله‌های مجوز دار می‌گوید: همه کامیون‌ها به سیستم ردیاب خودرو مجهز هستند و تأیید مجوز‌ها برای پایان کار نیاز به تأییدیه سامانه ردیاب دارد.

سازمان حمل بار شهرداری اهواز درحال اجرای سیستم باربرگ است که این کار تاحدودی کنترل نخاله‌های سرگردان را بهتر خواهد کرد.

0/5 (0 Reviews)

دیدگاه بگذارید

avatar
  اشتراک  
Notify of