تاکید نماینده ولی فقیه در خوزستان بر ایجاد زیرساخت مناسب اربعین

نماینده ولی فقیه در خوزستان : برای استقبال از زائران اربعین سال آینده، از هم‌اکنون باید برای ایجاد زیرساخت مناسب برنامه ریزی کرد.

حجت الاسلام و المسلمین سید عبدالنبی موسوی‌فرد اظهارکرد: مرز شلمچه امسال هم در میان مرز‌های دیگر بی نظیر بود و از امروز باید برای اربعین سال بعد و ایجاد زیرساخت‌ها اقدامات لازم را برنامه ریزی کنیم.
وی اظهار کرد: اقداماتی که امسال در مرز شلمچه برای تردد آسان زائران اربعین حسینی در نظر گرفته شده بود نسبت به سال‌های گذشته رشد بهتری داشته است.

حجت الاسلام و المسلمین موسوی‌فر با بیان این مطلب که شلمچه و “میدان مقاومت” خرمشهر را دروازه ورود اتباع عراق به کشور و روزگاری دروازه ورود تشیع به ایران اسلامی بود افزود: مسوولان و بخصوص منطقه آزاد اروند با همفکری و برنامه‌ریزی بلواری را در تراز منطقه طراحی و اجرا کنند تا شهروند خارجی در بدو ورود، متوجه عیار این منطقه شود.

وی بیان کرد: امسال با همدلی که بین سازمان‌های اجرایی و نظامی و مواکب مردمی ایجاد شده اربعینی متفاوت‌تر از گذشته را شاهد بودیم، ولی باید بستر‌ها و ساختار‌های بهتر را برای اربعین آینده مهیا کرد.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری نیز گفت: به برکت اربعین نیرو‌های مقاومت فلسطین طوفان عظیمی به پا و شکست جبران ناپذیر به رژیم غاصب کودک کش صهیونیست تحمیل کرد.

آیت الله محسن حیدری اظهار کرد: امت اسلامی به پا خواهد خواست و در جبهه‌های مختلف اسرائیل را زمین گیر کرده است.

وی افزود: به فرموده امام راحل راه آزادی قدس از کربلا می‌گذرد و این امر در حال تحقق است، خادمان اربعین حسینی باید شاکر باشند که زمینه ساز آرامش برای دنیای اسلام و انقلاب هستند.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان گفت: امسال در مرز شلمچه با ایجاد زیرساخت‌های لازم، خدمات رسانی به زائران اربعین حسینی با کیفیت بیشتری نسبت به سال‌های گذشته ارائه و این مهم با همدلی سایر مسئولان اجرا شد.

0/5 (0 Reviews)

دیدگاه بگذارید

avatar
  اشتراک  
Notify of