نیروگاه اختصاصی فولادخوزستان با همکاری صندوق توسعه ملی ساخته می‌شود

مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان از ساخت یک نیروگاه اختصاصی با همکاری صندوق توسعه ملی خبر داد و گفت: این نیروگاه در فاز اول ۵۲۰ مگاوات برق وارد مدار خواهد کرد.

امین ابراهیمی، با اشاره به امضای تفاهم‌نامه میان شرکت فولاد خوزستان و صندوق توسعه ملی برای ساخت نیروگاه اظهار کرد: تفاهم‌نامه‌ای میان شرکت فولاد خوزستان و صندوق توسعه ملی در راستای مشارکت و سرمایه‌گذاری برای ساخت نیروگاه برق فولاد خوزستان منعقد شده است.

وی افزود: محدودیت‌های برق در سال‌های اخیر ضررهای زیادی به صنایع فولادی وارد کرده است و در نیمه نخست امسال نیز با توجه به محدودیت‌های برقی اعمال‌شده، شرکت فولاد خوزستان ۵۴۰ هزار تن تولید خود را از دست داد.

مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان گفت: در این زمینه فولاد خوزستان با نگاه توسعه‌ای خود به دنبال احداث یک نیروگاه برق با مشارکت صندوق توسعه ملی است و تفاهم‌نامه امضا شده نیز در همین راستاست.

ابراهیمی عنوان کرد: این نیروگاه در فاز اول ۵۲۰ مگاوات برق وارد مدار خواهد کرد و با راه‌اندازی آن، در آینده محدودیت برق برای فولاد خوزستان وجود نخواهد داشت و می‌تواند با شرایط مطلوبی بدون محدودیت به تولید بپردازد.

وی خاطرنشان کرد: اجرای این طرح، استمرار تولید، افزایش سودآوری و به تبع آن اشتغال پایدار را به همراه خواهد داشت.

0/5 (0 Reviews)

دیدگاه بگذارید

avatar
  اشتراک  
Notify of