پذیرش بیش از ۲۸۰۰ دانشجو در دانشگاه فنی و حرفه‌ای خوزستان

معاون آموزش و پژوهش دانشگاه فنی و حرفه‌ای خوزستان با اشاره به آغاز ثبت‌نام نودانشجویان این دانشگاه، از پذیرش بیش از ۲ هزار و ۸۰۰ دانشجو در سال تحصیلی جدید خبر داد.

مریم بافنده ، با اشاره به آغاز ثبت‌نام پذیرفته‌شدگان آزمون‌های کاردانی و کارشناسی ناپیوسته، اظهار کرد: زمان ثبت‌نام پذیرفته‌شدگان آزمون‌های کاردانی و کارشناسی ناپیوسته از ۱۵ مهرماه آغاز شده است. ثبت نام به صورت حضوری و با دریافت مدارک مورد نیاز در دانشکده‌ها انجام می‌شود و تا ۱۸ مهرماه ادامه خواهد داشت.

وی ادامه داد: در آموزشکده شهید چمران اهواز در ۱۵ کدرشته محل در دوره‌های کاردانش و کارشناسی ناپیوسته، ۴۵۳ دانشجوی کاردانی و ۳۴۱ دانشجوی کارشناسی ناپیوسته و در آموزشکده پسران دزفول در ۱۴ کدرشته محل، ۴۰۵ دانشجوی کاردانی و ۲۰۷ دانشجوی کارشناسی ناپیوسته پذیرفته شده‌اند.

معاون آموزش و پژوهش دانشگاه فنی و حرفه‌ای خوزستان گفت: در آموزشکده پسران شماره دو شهدا اهواز، در ۷ کدرشته کاردانی ۴۱۴ دانشجو پذیرفته شده‌اند. در آموزشکده دختران اهواز نیز در ۱۳ کد رشته محل، ۴۶۲ دانشجوی کاردانی و ۳۲۷ دانشجوی کارشناسی ناپیوسته و در آموزشکده کشاورزی دزفول در ۵ کدرشته محل ۹۵ دانشجو در دوره کاردانی و ۱۰۶ دانشجو در دوره کارشناسی ناپیوسته جذب شده‌اند.

بافنده عنوان کرد: در مجموع در سال تحصیلی جدید، ۲ هزار و ۸۱۰ دانشجو در ۵۴ کدرشته کاردانی و کارشناسی در دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان خوزستان‌ پذیرفته شده‌اند.

0/5 (0 Reviews)

دیدگاه بگذارید

avatar
  اشتراک  
Notify of