طوفانی که شادی آفرین بود/ خوزستان شادمان از «طوفان الاقصی»

مردم خوزستان از عملیات پیروزمندانه جبهه مقاومت علیه اشغالگران قدس شریف خوشحال هستند و این امر را در مراسم مختلف نشان دادند.

گروه استان‌ها: انجام عملیات پیروزمندانه نیروی جبهه مقاومت اسلامی علیه اشغالگران قدس که منجر به هلاکت و مجروحیت تعداد زیادی از صهیونیست‌های اشغالگر شده است، موجی از شادی را در بین مردم خوزستان ایجاد کرده است به نوعی که مردم در مراسمی که برای گرامیداشت چنین عملیاتی انجام شده است با شور و نشاط شرکت می‌کنند.

مردم خوزستان در جای جای این استان از همان لحظات اولیه شنیدن خبر عملیات پیروزمندانه فرزندان مقاومت اسلامی علیه اشغالگران قدس به خیابان‌ها آمدند و شادمانی و سرور خود را از این نصر بزرگ الهی نشان دادند.

در ادامه برگزاری مراسم جشن شکست تاریخی رژیم صهیونیستی، یکشنبه شب با حضور قشرهای مختلف مردم تجمع مردمی حمایت از جبهه مقاومت در حرم مطهر علی ابن مهزیار اهوازی برگزار شد.

در این مراسم مردم انقلابی اهواز با سر دادن شعارهای الله اکبر، مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل حمایت خود را از جبهه مقاومت و مردم مظلوم فلسطین اعلام کردند.

شرکت کنندگان در این تجمع مردمی ضمن حمایت از عملیات غرورآفرین طوفان الاقصی خواستار توقف جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم مظلوم فلسطین شدند.

تجمع طلاب خوزستانی

زعیم حوزه‌های علمیه خوزستان در تجمع طلاب خوزستان که روز گذشته برگزار شد، گفت: شاهد پیروزی ملت شجاع و مظلوم فلسطین علیه رژیم صهیونیستی هستیم.
آیت الله سیدمحمدعلی موسوی جزایری در مراسم تجمع طلاب و روحانیون در حمایت از جبهه مقاومت که در اهواز برگزار شد، اظهار کرد: رژیم اشغالگر قدس امروز مصداق بارز ظلم است و این‌ها استعمارگر هستند.

زعیم حوزه‌های علمیه خوزستان افزود: این رژیم جنایت کار از هفتاد سال پیش به غصب سرزمین فلسطین، جنایات مختلف علیه مردم مظلوم این کشور را انجام می‌دهد.

وی بیان کرد: با پیروزی انقلاب اسلامی، نور مقاومت آغاز و امید در دل مردم فلسطین روشن شد و امروز شاهد پیروزی این ملت شجاع و مظلوم علیه رژیم صهیونیستی هستیم.

زعیم حوزه‌های علمیه خوزستان گفت: امروز به برکت مجاهدت‌های سردار دل‌ها جبهه مقاومت در برابر صهیونیست و حامیانش به پیروزی‌های بزرگی دست یافته است.

به گزارش مهر، در این مراسم شرکت کنندگان با سر دادن شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل حمایت خود را از جبهه مقاومت و رزمندگان فلسطین اعلام کردند.

برافراشتن پرچم در پارک جزیره اهواز

معاون فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری اهواز از برافراشتن پرچم ایران و فلسطین در پاک جزیره این کلانشهر خبر داد.

حجت الاسلام حمید رعیتی گفت: همزمان با عملیات بزرگ «طوفان الاقصی» نیروهای حماس در مقابل رژیم اشغالگر صهیونیستی، پرچم بزرگ ایران و فلسطین در پارک جزیره اهواز به اهتزاز درآمد.

وی افزود: اهتزاز این پرچم بزرگ در حمایت از اقدام شجاعانه و همه جانبه گروه‌های مقاومت در فلسطین در برابر رژیم غاصب صهیونیستی است.

حجت الاسلام رعیتی، عملیات طوفان الاقصی را نشان دهنده ضعف و سستی رژیم کودک کش صهیونیستی و پوچ و پوشالی بودن هیمنه اسرائیل عنوان کرد و ادامه داد: امیدواریم با حول و قوه الهی به زودی شاهد آزادی قدس شریف و مردم بی گناه فلسطین باشیم.

نقش طوفان الاقصی بر دیوارنگاره اهواز

جدیدترین دیوار نگاره میدان مولوی اهواز با طرحی از طوفان الاقصی و در حمایت از جبهه مقاومت رونمایی شد.
همزمان با انجام عملیات طوفان الاقصی گروه‌های مقاومت فلسطین علیه رژیم اشغالگر صهیونیستی، طرح جدید دیوارنگاره اهواز نصب و رونمایی شد.

طراحی گرافیک دیوارنگاره طوفان الاقصی توسط محمد ترک دارنده طوبای زرین جشنواره هنرهای تجسمی فجر صورت گرفت.

طرح‌های این دیوار نگاره از سوی مرکز هنر و رسانه اداره کل تبلیغات اسلامی استان خوزستان مدیریت و اجرا می‌شود.

جشن پیروزی جبهه مقاومت در دزفول

مردم دزفول، پایتخت مقاومت و پایداری ایران اسلامی نیز همانند سایر شهرهای استان، پیروزی جبهه مقاومت علیه رژیم صهیونیستی را جشن گرفتند.

مردم همیشه در صحنه دزفول با برپایی کاروان‌های شادی پیروزی رزمندگان جبهه مقاومت فلسطین در عملیات طوفان الاقصی بر علیه رژیم اشغالگر قدس را جشن گرفتند.

مردم پایتخت مقاومت و پایداری ایران اسلامی با در دست داشتن پرچم‌های کشورمان و فلسطین و با شعارهای الله اکبر و مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل حماسه مردم فلسطین را جشن گرفتند.

در این مراسم که در کنار باغ موزه دفاع مقدس دزفول برگزار شد، امام جمعه دزفول گفت: رژیم صهیونیستی بداند امروز جوانان ایران حامی جبهه مقاومت اسلامی و برای دفاع از مردم فلسطین آماده اعزام به نوار غزه هستند.

حجت الاسلام مسعود بهرام‌پور افزود: نتیجه حضور مردم ایران در صحنه و حمایت آنها از مردم مظلوم فلسطین، تداوم جنبش مقاومت اسلامی و کوری چشم دشمنان است.

جشن مردمی در هندیجان

جشن مردمی پیروزی رزمندگان جبهه مقاومت علیه رژیم اشغالگر قدس در شهرستان هندیجان نیز برگزار شد.
مردم انقلابی هندیجان با برپایی کاروان‌های شادی پیروزی رزمندگان جبهه مقاومت فلسطین علیه رژیم صهیونیستی در عملیات طوفان الاقصی را جشن گرفتند.

مردم همیشه در صحنه هندیجان با در دست داشتن پرچم کشورمان و فلسطین و با سر دادن شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل حماسه جبهه مقاومت را جشن گرفتند.

جشن پیروزی جبهه مقاومت در بهبهان

جشن مردم بهبهان به مناسبت پیروزی جبهه مقاومت علیه رژیم اشغالگر قدس را جشن گرفتند.

در پی عملیات غرورآفرین طوفان الاقصی توسط رزمندگان جبهه مقاومت در فلسطین علیه رژیم صهیونیستی مردم بهبهان به جشن و شادی پرداختند.

مردم انقلابی بهبهان با برپایی کاروان‌های شادی به صورت خودرویی و موتوری با در دست داشتن پرچم‌های جمهوری اسلامی ایران و فلسطین و جبهه مقاومت این پیروزی را جشن گرفتند.

رزمندگان جبهه مقاومت در فلسطین در عملیات طوفان الاقصی توانستند ضمن هلاکت دهه‌ها صهیونیست، ضربات سهمگینی علیه این رژیم غاصب وارد کنند.

0/5 (0 Reviews)

دیدگاه بگذارید

avatar
  اشتراک  
Notify of