رشد ۶۳ درصدی بار در راه آهن زاگرس

مدیر کل راه آهن زاگرس از رشد ۶۳ درصدی جابجایی بار در این پایانه ریلی در نیمه نخست امسال خبر داد.

حسن زیودار در تشریح عملکرد جابه جایی بار در راه آهن زاگرس گفت: از ابتدای امسال تا پایان شهریورماه، ۱۳۱ هزار و ۴۲۶ تن بار جابه جا شده است که در مقایسه با مدت مشابه پارسال که ۸۰ هزار و ۷۷۵ تن بوده است، افزایش ۶۳ درصدی نشان می‌دهد.
وی افزود: این میزان بار به وسیله ۲ هزار و ۱۷۹ واگن جابجا شده اند که در مقایسه با پارسال که رقم یکهزار و ۲۵۴ واگن ثبت شده است، رشد ۷۴ درصدی داشته است.

زیودار تن کیلومتر مرزی ثبت شده در نیمه نخست امسال را ۴۶۱ میلیون و ۹۲۶ هزار و ۷۵۷ تن اعلام کرد و ادامه داد: در این زمینه باتوجه به ثبت ۴۳۱ میلیون و ۹۳۲ هزار و ۳۹۴ تن کیلومتر ثبت شده در مدت مشابه پارسال، ۷ درصد رشد نشان می‌دهد.

مدیر کل راه آهن زاگرس درخصوص تن کیلومتر مبداء-مقصد می‌گوید: در این مدت ۶۹ میلیون و ۳۳۳ هزار و ۴۳۹ تن ثبت شد که نسبت به مدت مشابه پارسال که ۴۴ میلیون و ۴۰۷ هزار و ۲۵۲ تن بوده است، رشد ۵۳ درصدی داشته است.

وی واگن تخلیه بار در نیمه نخست امسال را ۶۶۵ واگن اعلام کرد و اضافه کرد: این رقم در مقایسه با نیمه نخست پارسال که ۴۳۵ واگن بود، گویای رشد ۵۳ درصدی است.

به گفته زیودار؛ از ابتدای امسال تا پایان شهریورماه ۳۶ هزار ۵۷۵ تن با در این اداره کل تخلیه شده است که در مقایسه با مدت مشابه پارسال رشد ۵۳ درصدی نشان می‌دهد.

وی کفت: تن کیلومتر خالص در این بازه زمانی ۴۶۹ میلیون ۷۶۵ هزارو ۳۳۶ تن است که نسبت به پارسال ۵ درصد رشد نشان می‌دهد.

زیودار افزود: تن کیلومتر ناخالص در نیمه نخست امسال ۷۹۹ میلیون و ۳۸۳ هزار و ۴۱۴ تن است که نسبت به پارسال در همین بازه زمانی رشد یک درصدی دارد.

0/5 (0 Reviews)

دیدگاه بگذارید

avatar
  اشتراک  
Notify of