تمدید مهلت ارسال آثار به دومین سوگواره ملی پایتخت موکب‌ها

به گفته دبیر اجرایی دومین سوگواره ملی پایتخت موکب‌ها در خوزستان؛ مهلت ارسال آثار به این سوگواره ملی تا پایان مهرماه امسال تمدید شد.

حمیدرضا بهوندی با اشاره به استقبال بی‌نظیر هنرمندان بین‌المللی از سوگواره ملی پایتخت موکب‌ها در خوزستان، گفت: تاکنون ۴۷۱ اثر از هنرمندان بین‌المللی به سوگواره رسیده است.
وی افزود: باوجود اینکه سوگواره بخش بین‌المللی ندارد، اما اشتیاق وصف ناپذیر هنرمندان بین المللی سبب شد تا در این دوره از سوگواره ۶١ هنرمند عراقی و لبنانی آثار خود را به سوگواره ارسال کنند.

بهوندی به ارسال یکهزار و ۲۵۸ اثر از شرکت کنندگان داخلی به سوگواره عنوان کرد و ادامه داد: ۴۶۰ هنرمند داخلی این آثار را به سوگفراخوان واره ارسال کرده‌اند.

دبیر اجرایی دومین سوگواره ملی پایتخت موکب‌ها با اشاره به تمدید مهلت ارسال آثار تا ۳۰ مهر ماه امسال می‌گوید: از هنرمندان دعوت می‌شود تا همچنان آثار خود را برای دبیرخانه به نشانی mokebha.ir ارسال کنند.

پیش از این فراخوان دومین سوگواره ملی «پایتخت موکب‌ها» در ۴ بخش عکس، پوستر، مستند و نماهنگ منتشر شد.

شهدای مدافع حرم، گشاینده مسیر زیارت اربعین؛ خوزستان، میعادگاه زائران اربعین و پایتخت موکب ها؛ خوزستان از دفاع مقدس تا زیارت مقدس؛ طلوع تمدن نوین اسلامی در بستر زیارت اربعین؛ موکب‌های خانگی، میزبانی از زائران اربعین در منزل؛ زنان، نقش آفرینان بزرگ مواکب؛ اربعین و ترویج فرهنگ «جان من جان تو، مال من مال تو»؛ آیین، رسوم و نحوه پذیرایی اقوام از زائران اربعین؛ جلوه‌های تربیتی اربعین در تجربه زیارتی کودکان؛ اربعین، از نظرگاه خادمین موکب‌ها و ایران و عراق دو ملت متصل به یکدیگر از جمله محور‌های این سوگوتاره هستند.

هنرمندان می‌توانند با مراجعه به سایت http://mokebha.ir اطلاعات بیشتری از جزییات و آیین نامه شرکت در این سوگواره کسب کنند.

0/5 (0 Reviews)

دیدگاه بگذارید

avatar
  اشتراک  
Notify of