آمار امسال شهدای فراجای خوزستان موجب افتخار ما است

استاندار خوزستان گفت: آمار شهدای نیروی انتظامی در سال جاری موجب افتخار ما است هر چند کم شدن یک عزیز از این جمع نیز طاقت‌فرسا و سخت است.

علی اکبر حسینی محراب صبح امروز شنبه در صبحگاه مشترک نیروهای مسلح در ستاد فرماندهی انتظامی خوزستان به مناسبت هفته فراجا اظهار کرد: نیروی انتظامی رکن رکین امنیت کشور به شمار می‌رود و اگر در بخش‌ها، روستاها و شهرها امنیت وجود دارد از سبزی نام و یاد شما است.

استاندار خوزستان با اشاره به اینکه بدون امنیت، جامعه آرامش ندارد، ادامه داد: شما در کنار جان برکفان بسیج، سپاه، ارتش و مرزبانان غیور باید این اقتدار را در این پهنه نظام اسلامی با قدرت حفظ کنید و آمادگی کامل داشته باشید.

حسینی محراب بیان کرد: امنیت ملی، شورای امنیت کشور و شورای تأمین خوزستان مثل کوه تا انتها در کنار و پشت شما هستند تا این مأموریت‌ها را اجرا کنید. وقتی که مأمور نیروی انتظامی می‌خواهد مأموریت را اجرا کند هیچ‌کس حق ندارد در مقابل او مانع ایجاد کند و هیچکس حق ندارد از کسی که قانون را رعایت می‌کند، حمایت نکند.

وی تاکید کرد: به عنوان نماینده شورای تأمین اعلام می‌کنم که ما در کنار و با نیروی انتظامی هستیم. نیروی انتظامی نیز باید به فرمانده کل قوا قول دهد که از تمام توان و سعی خود برای اجرای قانون و عدالت و آرامش بخشیدن به خانواده‌ها استفاده کند.

استاندار خوزستان گفت: آمار شهدای نیروی انتظامی در سال جاری موجب افتخار ما است، هر چند کم شدن یک عزیز از این جمع نیز طاقت‌فرسا و سخت است. با خون این شهدا بیعت می‌کنیم و راهشان را ادامه می‌دهیم و انتقام‌شان را از دیوسیرتان می‌گیریم.

0/5 (0 Reviews)

دیدگاه بگذارید

avatar
  اشتراک  
Notify of