آغاز فرآیند جذب بهورز در حوزه بهداشت غرب اهواز

رئیس مرکز بهداشت غرب اهواز از آغاز فرآیند جذب بهورز در حوزه غرب این کلانشهر خبر داد.

شایسته شمی پور با اشاره به اینکه بهورز نیروی بومی و ساکن در منطقه است که به جمعیت اشراف دارد، گفت: جذب بهورز باید از روستای اصلی مورد نیاز صورت گیرد و در صورت نبود فرد حایز شرایط، از روستا‌های مجاور نیرو جذب می‌شود.
وی افزود: شورا‌ها با آگاهی و واقف بودن به شیوه نامه‌های جذب بهورز می‌توانند نقش خوبی برای جذب یک فرد دارای صلاحیت ایفا کنند، زیرا پس از جذب فرد و ارائه دوره‌های آموزش بهورزی، این فرد باید در مدت‌های مدیدی حافظ و نگهبان سلامت مردم منطقه باشد، بنابراین علاوه بر اینکه باید داری یک سری شرایط قید شده در شیوه نامه‌ها باشد، لازم است ویژگی‌های اخلاقی از جمله تعهد، مسئولیت پذیری و … را نیز داشته باشد.

شمی پور ادامه داد: بنابراین شورا‌های اسلامی که خود نیز ساکن روستا هستند و آشنایی کاملی با مردم منطقه دارند میتوانند در فرآیند جذب نیرو کمک موثری باشند و باید به خاطر داشت تبعات این انتخاب ابتدا متوجه خود روستا خواهد بود.

رئیس مرکز بهداشت غرب اهواز در پایان به اهمیت سکونت فرد کاندید در روستا اشاره کرد و از شورا‌های اسلامی روستا‌ها خواست تا فرم محل سکونت داوطلبان را با حساسیت و دقت ویژه‌ای تکمیل کنند.

وی می‌گوید: در روز‌های آینده اطلاعات جامع تری در خصوص فرآیند جذب بهورز، شیوه نامه‌ها و شرایط آن منتشر خواهد شد.

0/5 (0 Reviews)

دیدگاه بگذارید

avatar
  اشتراک  
Notify of