نگاه صنایع بالادستی به سمت صنایع پایین دستی باشد

مسئول سازمان بسیج مهندسین صنعت و معدن خوزستان گفت: نگاه صنایع بالادستی به صمت صنایع پایین دستی باشد.

نادر زاهدی نیا در نشست خبری رویداد فناورانه پتروفن زون که امروز، ۱۰ مهرماه در منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی در ماهشهر برگزار شد، اظهار کرد: سپاه همیشه گام به گام با صنعت قدم برداشته و به دنبال کمک به این بخش و حل مشکلات بوده است.

وی افزود: سازمان بسیج مهندسان صنعت فعالیت‌های گسترده‌ای در حال انجام دارد و کار اجرایی و تسهیل‌گری را در کنار شرکت‌های دانش‌بنیان انجام می‌دهد.

مسئول سازمان بسیج مهندسین صنعت و معدن خوزستان گفت: موضوع پایش و عارضه‌یابی واحدهای صنعتی استان که دچار بحران و مشکلات هستند از جمله اقداماتی است که در دستور کار جامعه بسیج مهندسان قرار دارد. همچنین مانع زدایی و حل مسایل و مشکلات واحدهای تولیدی از دیگر اقدامات بسیج مهندسان است.

زاهدی نیا با تاکید بر احیای واحدهای صنعتی غیرفعال و راکد برای بازگشت به تولید، گفت: صنایع بزرگ از جمله نفت و گاز و پتروشیمی‌ها در خوزستان همه نگاه‌ها را به خود جلب کرده‌اند و کمتر به صنایع پایین دستی در استان خوزستان توجه شده است.

وی عنوان کرد: یکی از پیگیری‌های اصلی بسیج مهندسان در خوزستان این بوده تا نگاه صنایع بالادستی به سمت صنایع پایین دستی باشد و در این بخش‌ها سرمایه‌گذاری شود تا مسایل و مشکلات صنایع پایین دستی حل و به تبع آن مشکل اشتغال استان حل شود.

زاهدی نیا افزود: صنعت پتروشیمی نگاه ویژه‌ای به صنایع پایین دستی دارد و برگزاری رویداد فناورانه پتروفن زون نوعی حمایت از صنایع پایین دستی و شرکت‌های دانش بنیان است.

0/5 (0 Reviews)

دیدگاه بگذارید

avatar
  اشتراک  
Notify of