پروژه احداث پل شهدای اروند خرمشهر به کجا رسید؟

معاون فنی و زیربنایی سازمان منطقه آزاد اروند با بیان اینکه پروژه احداث پل شهدای اروند طبق برنامه زمانبندی در حال اجرا است، گفت: عدم همراهی دستگاه‌های اجرایی خرمشهر، برنامه زمان‌بندی پروژه را به تعویق خواهد انداخت.

قاسم شریف باوی، در خصوص آخرین وضعیت پروژه احداث پل شهدای اروند اظهارکرد: روند پیشرفت فیزیکی پروژه احداث پل شهدای اروند مطلوب است و عملیات اجرایی احداث این پل طبق برنامه زمانبندی در حال اجرا است و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

وی افزود: با توجه به اقدامات انجام‌شده در بحث احداث این پل، شاهد پیشرفت فیزیکی مناسبی براساس برنامه زمانبندی شده در طرح هستیم.

معاون فنی و زیربنایی سازمان منطقه آزاد اروند گفت: در صورت هم‌افزایی و همکاری دستگاه‌های متولی، این پل قطعا در موعد مقرر قابل بهره‌برداری خواهد بود و می‌تواند نقش بسیار خوبی در تردد داشته باشد.

شریف باوی عنوان کرد: چنانچه دستگاه‌های اجرایی شهرستان خرمشهر در خصوص تعهدات‌ مشخص شده همراهی لازم را نداشته باشند، برنامه زمانبندی این پروژه به تعویق خواهد افتاد.

وی خاطرنشان کرد: بهره‌برداری به موقع از پل شهدای اروند علاوه بر مزایایی که برای مردم منطقه دارد در تسریع امر خدمات‌رسانی بهتر به زوار اربعین حسینی در سال‌های آینده موثر خواهد بود.

0/5 (0 Reviews)

دیدگاه بگذارید

avatar
  اشتراک  
Notify of