تصویب برش استانی سند نقشه مهندسی فرهنگی خوزستان

امام جمعه اهواز از تصویب برش استانی سند نقشه مهندسی فرهنگی خوزستان خبر داد.

سیمحمدالنبی موسوی‌فرد امروز هشتم مهرماه در جلسه شورای فرهنگ عمومی خوزستان در اهواز، با بیان این‌که تعلیم و تربیت در اسلام بسیار مهم است، اظهارکرد: در تعلیم و تربیت ابتدا خانواده و سپس مراکز آموزشی نقش بسیار مهمی دارند.

وی ابراز امیدواری کرد: در سال جاری در ۲ کانونی که فرزندان ما در آن رشد و تعالی پیدا می‌کنند باید بتوانیم زمینه‌های خوبی برای تعلیم و تربیت در محیط خانواده و همچنین آموزش و پرورش ایجاد کنیم.

همچنین عبدالله افرازه‌شهاوند معاون سیاسی‌ اجتماعی استاندار خوزستان با بیان این‌که پنج مساله به عنوان اولویت‌های اصلی استان در برش استانی سند نقشه مهندسی فرهنگی خوزستان تدوین شد، گفت: تا برای تمام دستگاه‌های حوزه‌ فرهنگ، نقشه راه و الگو باشد.

وی بیان کرد: یکی از مهمترین موضوعاتی که در جلسه شورای فرهنگ عمومی در مورد آن صحبت شد موضوع تصویب نهایی سند برش استانی بود که نقشه مهندسی‌ـ‌فرهنگی است.

معاون سیاسی‌ اجتماعی استاندار خوزستان خاطرنشان کرد: براساس دستورالعملی که از شورای فرهنگ عمومی کشور ارسال شد هر استان سند فرهنگی جداگانه‌ای مربوط به چالش‌های فرهنگی خود باید تدوین می‌کرد که بعد از طی مراحل قانونی باید از آن رونمایی کند.

افرازه‌شهاوند گفت: پس از شش ماه و با همکاری تمام سازمان‌ها و استادان دانشگاه سند برش استانی آماده شد و در آینده نزدیک و پس از رونمایی در جلسه بعد وارد فاز اجرا خواهد شد.

وی ابراز امیدواری کرد: تعلیم و تربیت در آموزش و پروش و دانشگاه‌ها با تاکید بر نظام خانواده ارتقای کمی و کیفی داشته باشد و به حوزه تعلیم و تربیت اهمیت ویژه‌ای داده شود که شاهد موفقیت و پیشرفت بیش‌تر در این حوزه باشیم.

0/5 (0 Reviews)

دیدگاه بگذارید

avatar
  اشتراک  
Notify of