غلبه بر فتنه‌ها و تفرقه افکنی‌های دشمنان با هوشیاری ملت ایران

امام جمعه اهواز: غلبه بر فتنه‌ها و تفرقه افکنی‌های دشمن با هوشیاری ملت ایران تحقق یافته است.

حجت الاسلام سید عبدالنبی موسوی فرد در خطبه‌های نماز جمعه اهواز در مصلای مهدیه امام خمینی فتنه و تفرقه افکنی در کشور را هدف دشمنان ایران اسلامی عنوان کرد و گفت: همواره هوشیاری ملت ایران مانع از تحقق برنامه‌ها و اهداف دشمن شده است.
وی به برهم زدن نقشه‌های دشمن با هوشیاری و اتحاد ملت نجیب ایران تاکید کرد و افزود: حضور و اقدام به موقع سربازان گمنان امام زمان (عج) عامل خفته شدن فتنه‌های دشمنان در نطفه است.

حجت الاسلام موسوی فرد به پرتاب سومین ماهواره بومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با نام “نور ۳ ” به فضا توسط ماهواره‌بر قاصد و قرارگرفتن با موفقیت در مدار زمین اشاره کرد و ادامه داد: باتلاش دانشمندان ایرانی اکنون به فناوری پیشرفته‌ای دست یافته‌ایم که در دل تحریم‌ها ماهواره به فضا پرتاب می‌کنیم.

نماینده، ولی فقیه در خوزستان در بخش دیگری از خطبه‌های این هفته نماز جمعه اهواز به روز آتش نشان اشاره و اضافه کرد: آتشنشان‌ها خطرپذیرانی هستند که جان خود را به خطر می‌اندازند تا هم نوع خود را نجات دهند.

خظیب نماز جمعه اهواز می‌گوید: در حادثه متروپل شاهد بودیم که این قشر، چگونه در دل خطر، زیر ساختمان درحال تخریب می‌رفتند تا جان همنوعان خود را نجات دهند.

0/5 (0 Reviews)

دیدگاه بگذارید

avatar
  اشتراک  
Notify of