افتتاح دو مدرسه در شادگان با حضور معاون وزیر آموزش و پرورش

با حضور معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش یک مدرسه دخترانه شش کلاسه متوسطه اول و یک دبستان پسرانه هفت کلاسه در شادگان افتتاح شدند.

مسعود حمیدی‌نژاد در آیین افتتاح مدرسه شش کلاسه دخترانه راه ایمان شادگان که امروز (۶ مهرماه) با حضور معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش برگزار شد، با تبریک فرارسیدن هفته وحدت و میلاد پیامبر اکرم(ص)، اظهار کرد: امروز در شادگان شاهد افتتاح دو مدرسه که توسط موسسه خیریه راه ایمان ساخته شده‌اند هستیم و چند مدرسه دیگر نیز در این شهرستان تا پیش از پایان مهرماه افتتاح خواهند شد.

وی با تقدیر از همکاری خیرین در مدرسه‌سازی، ادامه داد: برای اولین بار در خوزستان، دو مجموعه قرآنی در شادگان افتتاح می‌شود. در یکی از این مدارس قرآنی دانش‌آموزان علاوه بر تحصیل، حفظ قرآن را نیز خواهند داشت.

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان گفت: یک مدرسه معارفی دخترانه نیز با همکاری حوزه علمیه به زودی در شادگان ساخته می‌شود.

حجت‌الاسلام و المسلمین سیدمحمدنبی موسوی‌فرد نماینده ولی فقیه در استان خوزستان نیز در این مراسم گفت: بهترین کالایی که در عالم آخرت خریدار دارد، تقوا است.

وی افزود: مردم در شهرهای محروم به مدرسه و مسجد نیاز دارند. ساخت این‌ها و انجام کار خیر، پیشاپیش تبدیل به ارز آخرت می‌شود.

موسوی‌فرد گفت: خیرین بزرگوار توجه داشته باشند که تشخیص اینکه کجا باید ساختمانی ساخته شود، اهمیت دارد.

مدرسه شش کلاسه دخترانه دوره متوسطه اول راه ایمان شادگان، در زمینی به مساحت ۵ هزار مترمربع و با زیربنای ۱۱۵۰ مترمربع، با اعتباری بیش از ۱۵ میلیارد تومان توسط موسسه خیریه راه ایمان در شادگان ساخته شده است و امروز با حضور اصغر باقرزاده معاون وزیر آموزش و پرورش به بهره‌برداری رسید.

دبستان پسرانه هفت کلاسه راه ایمان نیز که توسط موسسه خیریه راه ایمان ساخته شده است، امروز افتتاح شد.

0/5 (0 Reviews)

دیدگاه بگذارید

avatar
  اشتراک  
Notify of