معاون رئیس‌جمهور: باید فرهنگ حماسی دوران دفاع مقدس را زنده نگاه داریم

معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: اکنون زمان جهاد سازندگی، جهاد آبادانی، جهاد تبیین و جهاد علمی است و در همه عرصه‌ها به چنین روحیه‌ای نیاز داریم.

سید محمد حسینی امروز، ۵ مهرماه که به منظور حضور در مراسم ملی سالروز شکست حصر آبادان از طریق فرودگاه بین‌المللی آبادان وارد این شهر شد، در بدو ورود در جمع خبرنگاران اظهار کرد: روز پنجم مهرماه سالروز شکست حصر آبادان یک روز تاریخی است که با مشارکت نیروهای مردمی، ارتش و سپاه رقم خورد و به یک مبدا برای پیروزی بعدی تبدیل شد.

وی افزود: این روز یک تحول، همبستگی و همراهی را در دفاع مقدس به وجود آورد و امیدواری ایجاد کرد که می‌توان فتوحات بزرگتری نیز داشت و خوشبختانه این فتوحات نیز رخ داد.

معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: هر چند که کارهایی در بحث دفاع مقدس انجام شده و آثاری از جمله کتاب‌ها و فیلم‌هایی از آن دوران تهیه شده است اما براساس صحبت‌های مقام معظم رهبری باید ۱۰۰ برابر این‌ها کار انجام شود زیرا ما همواره نیازمند روحیه ایثار، فداکاری و شهادت طلبی هستیم.

اکنون زمان جهاد سازندگی، آبادانی، جهاد تبیین و علمی است

حسینی با اشاره به محاصره ۳۳۰ درجه‌ای آبادان توسط نیروهای بعثی عراق و بمباران این شهر، عنوان کرد: نسل امروز باید بداند که گذشتگان و پدران آن‌ها چه فداکاری‌هایی برای این خاک کرده‌اند و با چه دشواری‌هایی مواجه بوده‌اند.

0/5 (0 Reviews)

دیدگاه بگذارید

avatar
  اشتراک  
Notify of