حضور بانوان در پشت جبهه‌های جنگ تحمیلی بیانگر آزادی آن‌ها است

فرماندار دزفول: حضور بانوان در پشت جبهه‌ها و فعالیت آن‌ها در حوزه‌های مختلف بیانگر آزادی آن‌ها است.

علیرضا خردمند گفت: زنان در دوران دفاع مقدس با روحیه جهادی برخاسته از مکتب حضرت زینب کبری سلام الله علی‌ها نیرو پروری می‌کردند و نه تنها باعث تضعیف و سستی ۸ اراده رزمنده‌ها که همسر، پدر، فرزندانشان بودند نمی‌شدند، بلکه خودشان در پیروی از آموزه‌های دینی آن‌ها را راهی جبهه‌ها می‌کردند.
وی افزود: فعالیت بی وقفه بانوان ما در پشت جبهه‌ها و روحیه خستگی ناپذیری‌شان حکایت از هم‌قدم بودنشان با رزمنده‌ها بود و از همان ابتدای دوران انقلاب حضور بانوان در همه صحنه‌ها نشان دهنده آزادی آن‌ها بود که این آزادی و ورودشان به هر حوزه‌ای نشان دهنده توجه اسلام و انقلاب به زنان است.

خردمند ادامه داد: قهرمانی و افتخار آفرینی بانوان با نام جمهوری اسلامی ایران مسئله‌ای است که در حوزه‌های مختلف دیده می‌شود و غیر قابل انکار است.

فرماندار دزفول اضافه کرد: زنان جامعه ما امروز هم در جبهه‌های دفاع هستند، اما جبهه امروز در میدان جنگ نرم است. نقش بانوان در این جنگ هم پررنگ و بسیار موثرتر است چرا که با فرزندان ما که آینده‌سازان مملکت می‌باشند در ارتباط هستند و باید سپر دفاعی محکمی در برابر هویت دینی و ملی ما باشند.

وی می‌گوید: امروزه زنان جامعه ما علاوه بر نقش مادری که بسیار مهم و سنگین است در جامعه نیز نقش تاثیرگذاری دارند. حضور بانوان در عرصه‌های مدیریتی زمینه توسعه و پیشرفت کشور را فراهم کرده است.

0/5 (0 Reviews)

دیدگاه بگذارید

avatar
  اشتراک  
Notify of