مردم ایران سیلی محکمی به استکبار جهانی زدند

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای کربلا گفت: به مردم افتخار می‌کنیم که امسال هم با همراهی نکردن دشمن در جنگ ترکیبی استکبار جهانی باز هم به آنها سیلی محکمی زدند.

سردار احمد خادم سید الشهدا عصر امروز دوشنبه در برگزاری اولین یادواره سردار «حاج عباس سرخیلی» با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر دوران دفاع مقدس اظهار کرد: زندگی سردار سرخیلی سرشار از جهاد و مقاومت و عشق به اسلام و انقلاب بود.

وی افزود: از بین رزمندگان، کسی را به اندازه سردار سرخیلی نمی‌شناسم که به فریضه امر به معروف و نهی از منکر اهتمام بورزد.

سردار خادم سیدالشهدا بیان کرد: سازماندهی و آموزش ادوات و زرهی سردار سرخیلی بود که رزمندگان را در دوران دفاع مقدس و دفاع از حرم وطن یاری کرد.

وی افزود: زنان ما، در کنار مدافعان وطن در دوران جنگ تحمیلی پشتیبان ما بودند و زینب وار اقدام به رساندن آذوقه، امداد و نجات و درمان مجروحان، شستن لباس رزمندگان و پر کردن خشاب سلاح مجاهدان اسلام می‌کردند.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای کربلا گفت: پاسداران و مجاهدان و مرزداران وطن خون دادند و از ما خواستند که ادامه دهنده رسم و راهشان باشیم.

سردار خادم سیدالشهدا تاکید کرد: غیرت رزمندگان اسلام با شهرهای انبوه موشکی و پهپادی، زرهی، توپخانه با روحیه انقلابی آماده دفاع از اسلام، وطن و ناموس خود هستند.

وی گفت: به مردم میهن اسلامی افتخار می‌کنیم که امسال هم با همراهی نکردن دشمن در جنگ ترکیبی استکبار جهانی باز هم به آنها سیلی محکم و تماشایی زدند.

0/5 (0 Reviews)

دیدگاه بگذارید

avatar
  اشتراک  
Notify of