تبدیل دزفول به کارگاه عمرانی با اجرای ۱۴۰ طرح

رئیس شورای اسلامی شهر دزفول : ۱۴۰ طرح عمران شهری تا پایان امسال در شهر دزفول فعال می‌شود.

سیدباقر موسوی‌فخر با اشاره به وعده شهردار این شهر مبنی بر تبدیل دزفول به کارگاه عمرانی در سال جاری گفت: قرار است حداقل ۳۰ طرح عمرانی در هر منطقه تعریف شود.
رئیس شورای اسلامی شهر دزفول درخصوص اجرای طرح‌های عمران شهری گفت: اجرای چندین طرح از جمله کمربندی شرق دزفول در برنامه است که به زودی کلنگ زنی می‌شود.

وی افزود: کمربندی شرق، انتهای خیابان شریعتی را به میدان قیصر امین پور متصل می‌کند که پیمانکار آن مشخص شده و بزودی تجهیز کارگاه می‌شود.

موسوی فخر بلوار خیبر را یکی دیگر از طرح‌های عمرانی دزفول عنوان کرد و گفت: بلوار خیبر بین کوی نیایش و امام رضا (ع) واقع شده و هنگام بارندگی دچار آبگرفتگی می‌شود؛ برای رفع مشکل این منطقه و هدایت آب، لوله گذاری و سپس عملیات آسفالت انجام خواهد شد.

رئیس شورای اسلامی شهر دزفول با اشاره به احداث یا بازطراحی چند پارک بیان کرد: پارک پشت کانون بسیج با ۵۰ درصد پیشرفت در حال ساخت است و تا ۲ ماه آینده تکمیل می‌شود؛ پارک گل محمدی انتهای بلوار شهید کمیلی نیز در دست ساخت است.

وی ادامه داد: قرار است پارک محله‌ای در گذر صدرا بین بلوار ملاصدرا و کارمند احداث و غرفه‌های غذای سنتی در آن راه اندازی شوند.

موسوی فخر با اشاره به دیگر برنامه‌های شهرداری دزفول گفت: درین مدرس که از سال‌های گذشته مشکلات زیادی ایجاد کرده قرار است با همت شهردار دزفول طی امسال پوشیده و بالای آن به پارک کودک تبدیل شود.

رئیس شورای اسلامی شهر دزفول با اشاره به وضعیت نامناسب سرویس‌های بهداشتی این شهر گفت: سرویس‌های بهداشتی آستان سبزقبا در شان مردم، زائران و کاروان‌های راهیان نور نیستند که قرار است زمینی از سوی آستان سبزقبا برای ساخت سرویس بهداشتی در اختیار شهرداری قرار گیرد.

وی افزود: همچنین قرار است سرویس بهداشتی در گذر معزی، میدان شیخ انصاری و پارک مهتاب مهرشهر ساخته شود.

موسوی فخر اصلاح هندسی میدان رودبند را یکی از برنامه‌های شورای شهر و شهرداری عنوان و بیان کرد: طبق اعلام مشاور ترافیک، بخش زیادی از حوادث رانندگی در تقاطع‌های دزفول مربوط به میدان رودبند است لذا این منطقه حادثه خیز باید اصلاح شود تا ترافیک روان‌تر و تصادف‌ها کاهش یابند.

وی ادامه داد: قرار است به زودی ۲ چراغ قرمز در خیابان امید اصلی تقاطع آفرینش و فلکه بسیج تقاطع امام نصب شود.

0/5 (0 Reviews)

دیدگاه بگذارید

avatar
  اشتراک  
Notify of