۲۷ شهریورماه جاری مراسم افتتاحیه نمایشگاه پاییزه ویژه فصل بازگشایی مدارس در اهواز برگزار میشود

رییس اتاق اصناف اهواز از برگزاری مراسم افتتاحیه نمایشگاه پاییزه ویژه فصل بازگشایی مدارس در ساعت ۱۷ روز دوشنبه ۲۷ شهریورماه جاری با حضور مسئولین استانی در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی خوزستان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اتاق اصناف اهواز ، دکتر مراد بدری با اعلام این خبر گفت:نمایشگاه پاییزه ویژه فصل بازگشایی مدارس با ۱۲۰ غرفه در دو سالن امام رضا ع و خلیج فارس از تاریخ ۱۴۰۲/۶/۲۷لغایت ۱۴۰۲/۶/۳۱در محل دایمی نمایشگاههای بین المللی خوزستان واقع در میدان شهید چمران انتهای کیانپارس اهواز برگزار میشود.

ایشان افزودند: در این نمایشگاه لوازم التحریر،ملزومات و مایحتاج ویژه مدارس از جمله پوشاک،کیف و کفش،نوشت افزار،لوازم کمک آموزشی، مواد غذایی، خشکبار و… با ۱۵ درصد تخفیف زیر قیمت بازار عرضه خواهند شد.

نایب رییس اتاق اصناف ایران گفت: این نمایشگاه با هدف حمایت از تولید کنندگان و توزیع کنندگان عمده کالا های با کیفیت در سطح استان و همچنین عرضه مستقیم و بدون واسطه کالا با قیمت مناسب به مصرف کنندگان برگزار میشود.

بدری در پایان گفت : ساعت بازدید برای عموم ۱۷ الی ۲۳ می باشد.ضمنا بمنظور بازرسی و نظارت بر قیمت و توزیع کالاهای غرفه داران ، بازرسان اداره کل صنعت ، معدن و تجارت خوزستان و اتاق اصناف اهواز در این نمایشگاه حضور و بطور مستمر و مداوم فعالیت خواهند کرد.

✅روابط عمومی اتاق اصناف اهواز

0/5 (0 Reviews)

دیدگاه بگذارید

avatar
  اشتراک  
Notify of