افزایش سرعت اینترنت همراه اول در روستای بیت‌باوی رامشیر

مدیر مخابرات منطقه خوزستان از نصب و راه اندازی تکنولوژی نسل ۴ و افزایش سرعت اینترنت همراه اول در روستای بیت‌باوی رامشیر خبر داد.

رحیم فلاح زاده گفت: در ادامه اجرای طرح توسعه و ارتقای ارتباطات سیار در روستا‌ها به منظور بهره مندی روستائیان از خدمات مبتنی بر شبکه ملی اطلاعات، با توسعه زیر ساخت‌ها و فراهم کردن بستر ارتقای شبکه ارتباطی همراه، با تلاش کارشناسان فنی حوزه معاونت ارتباطات سیار مخابرات خوزستان و همکاران در مخابرات شهرستان رامشیر، تکنولوژی ۴G بر روی دکل روستایی بیت‌باوی از توابع بخش مشراگه شهرستان رامشیر نصب و راه اندازی شد.
وی افزود: پس از به روز رسانی و وارد مدار شدن این سایت به شبکه ارتباطی همراه اول، ساکنان روستای بیت‌باوی و جاده مواصلاتی و مناطق نزدیک، از نعمت اینترنت پرسرعت همراه اول با کیفیت مطلوب و سرعت بیشتر از قبل برخوردار شدند و مشترکان نیز خدمات دولت الکترونیک و تبادل اطلاعات دیتایی صوت و تصویر را با سرعت‌های بالاتر تجربه می‌کنند.

فلاح زاده می‌گوید: کاهش شکاف دیجیتالی، اجرای عدالت ارتباطی و دسترسی به خدمات مبتنی بر شبکه اطلاعات ملی از اهم اهداف اجرای طرح ارتقای شبکه ارتباطی همراه در مناطق روستایی است.

0/5 (0 Reviews)

دیدگاه بگذارید

avatar
  اشتراک  
Notify of