افزایش بودجه خوزستان به بیش از ۸ هزار میلیارد تومان

نماینده مردم اهواز، کارون، باوی و حمیدیه در مجلس شورای اسلامی از افزایش بودجه خوزستان به ۸ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان در مقایسه با مجلس قبل خبر داد.

مجتبی یوسفی به افزایش بودجه خوزستان در ۳ اخیر اشاره کرد و گفت: مجموع بودجه‌ای که در مجلس قبل برای استان در نظر گرفته شده بود ۲ هزار و ۹۰۰ میلیارد تومان بود، اما امسال به جز ردیف‌های ملی، بودجه خوزستان به حدود ۸ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان رسیده است.
وی با بیان اینکه در ۳ سال اخیر با استفاده از ظرفیت هیئت رئیسه مجلس و کمیسیون تلفیق تلاش شده با افزایش اعتبار‌های استان، به مطالبه‌های به حق مردم پاسخ داده شود، افزود: اگر بخواهیم بودجه خوزستان را با ردیف‌های ملی محاسبه کنیم باید گفت که استان ما بودجه بیش از ۱۰ هزار میلیارد تومانی دارد.

یوسفی با اشاره به اینکه می‌توان از این بودجه برای حل مشکلات استان استفاده کرد، ادامه داد: با توجه به این افزایش بودجه‌ای، خوزستان در این سال‌ها به یک کارگاه عمرانی با هدف حل مشکلات تبدیل شده است.

نماینده مردم اهواز، کارون، باوی و حمیدیه در مجلس شورای اسلامی می‌گوید: این میزان اعتبار به جز ۱۱ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان حق آلایندگی خوزستان است که از سال ۹۴ پرداخت نشده بود، ولی با تلاش‌های مستمر، این اعتبار به منظور عمران و آبادانی بیش از ۸۰ شهر و ۴ هزار روستای خوزستان توزیع شد.

عضو مجمع نمایندگان خوزستان گله مردم را به حق دانست و اضافه کرد: در سالیان قبل سرعت خدمات‌رسانی و اجرای طرح‌ها در استان کم بود و در حوزه زیرساخت‌ها دچار مشکلاتی بودیم، اما اکنون با همراهی مجلس و دولت و دیگر نهاد‌ها شاهد حل مشکلات استان هستیم.

0/5 (0 Reviews)

دیدگاه بگذارید

avatar
  اشتراک  
Notify of