جذب سرمایه‌گذاری از اهداف اصلی مناطق آزاد/ معرفی ۱۰۶ بسته سرمایه‌گذاری در نمایشگاه چین

معاون سرمایه گذاری و توسعه کسب و کار سازمان منطقه آزاد اروند با اشاره به علاقه‌مندی برای جذب سرمایه‌گذاران خارجی به ویژه سرمایه‌گذاران کشور چین، گفت: منطقه آزاد اروند ۱۰۶ بسته سرمایه‌گذاری خود را در این نمایشگاه معرفی و در معرض دید عموم قرار داده است.

روح الله خزایی ، در خصوص جذب سرمایه‌گذار خارجی اظهار کرد: یکی از اهداف اصلی مناطق آزاد جذب سرمایه‌گذاری است که یکی از بخش‌های مهم جذب سرمایه‌گذاری بخش خارجی است و در این حوزه منطقه ازاد اروند برنامه‌ریزی‌ها و اقدامات خوبی را در دستور کار خود دارد.

وی افزود: برای جذب سرمایه‌گذار خارجی حضور در رویدادهای بین المللی که از همه دنیا در آن حضور پیدا می‌کنند حائز اهمیت است و می‌تواند منجر به جذب سرمایه‌گذار خارجی شود و در این زمینه سعی داریم با حضور در نمایشگاه‌های بین المللی زمینه جذب سرمایه‌گذار خارجی در منطقه آزاد اروند را فراهم کنیم.

معاون سرمایه گذاری و توسعه کسب و کار سازمان منطقه آزاد اروند گفت: دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد امسال سیاستی را در پیش گرفته است تا با حضور در نمایشگاه‌های مختلف دستاوردها، قابلیت‌ها و بسته‌های سرمایه‌گذاری مناطق آزاد به شرکت‌های سرمایه‌گذار معرفی شود.

خزایی با اشاره به حضور در نمایشگاه فرصت‌های سرمایه‌گذاری «سیفیت» چین عنوان کرد: منطقه آزاد اروند ۱۰۶ بسته سرمایه‌گذاری خود را در این نمایشگاه به زبان‌های چینی و انگلیسی معرفی و در معرض دید عموم قرار داده است.

وی با بیان اینکه امیدواریم در این نمایشگاه بتوانیم سرمایه‌گذاران چینی را برای سرمایه‌گذاری در منطقه آزاد اروند جذب کنیم، افزود: نمایشگاه یکی از اصلی‌ترین راه‌های معرفی دستاوردهای همه شرکت‌ها و سازمان‌ها است. نفس حضور در نمایشگاه‌ها مهم است و اگر بخواهیم خودمان را در سطح بین المللی معرفی کنیم باید در نمایشگاه‌ها حضور داشته باشیم.

معاون سرمایه‌گذاری و توسعه کسب و کار سازمان منطقه آزاد اروند گفت: تلاش خواهیم کرد با ارائه بسته‌های سرمای‌ گذاری و حضور در نشست‌های جانبی سرمایه‌گذاران چینی که علاقه‌مند هستند را جذب کنیم.

خزایی خاطرنشان کرد: چینی‌ها بسیار به ایران علاقه‌مند هستند و با توجه به فرصت‌هایی نظیر تولید آسان و ارزان برای صادرات به کشورهای حاشیه خلیج فارس از جمله عراق و کویت، ایران و به ویژه منطقه آزاد اروند می‌تواند بهترین نقطه برای تولید کالا و صادرات باشد.

0/5 (0 Reviews)

دیدگاه بگذارید

avatar
  اشتراک  
Notify of