۱۴۷ زائر حسینی در مرز چذابه خدمات درمانی دریافت کردند

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی اهواز گفت: در شبانه روز گذشته، ۱۴۷ زائر اربعین حسینی در مرز چذابه خدمات درمانی دریافت کردند.

فرهنگ کره‌بندی پیش از ظهر امروز شنبه در گفت‌وگویی رسانه‌ای به تعداد کل مراجعین به درمانگاه مرزی چذابه و سالن سرد در شبانه‌روز گذشته اشاره کرد و افزود: تعداد ۱۴۷ نفر با مشکلات گرمازدگی، گوارشی، تنفسی و قلبی به درمانگاه مرزی چذابه مراجعه کردند که تنها یک مورد اعزام به بیمارستان‌های پشتیبان صورت گرفت و مابقی بیماران در محل درمان و ترخیص شدند.

وی افزود: همچنین ۹۸ مأموریت اورژانسی با مشکلات گرمازدگی، گوارشی، قلبی و تنفسی انجام شد که ۷۹ بیمار به صورت سرپایی در محل درمان و ۱۹ بیمار به بیمارستان اعزام شدند.

کره‌بندی بیان کرد: اورژانس بیمارستانی در شبانه‌روز گذشته تعداد ۶ مراجعه کننده داشت که پنج نفر تحت درمان سرپایی قرار گرفته و مرخص شدند و یک نفر بستری شد.

وی یادآور شد: تیم‌های اعزام شده با استفاده از ۳۷ دستگاه آمبولانس، هشت دستگاه اتوبوس آمبولانس و ۶ دستگاه موتولانس در پایانه مرزی چذابه با آماده‌باش کامل تا پایان مراسم اربعین به ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به زوار اربعین حسینی می‌پردازند.

0/5 (0 Reviews)

دیدگاه بگذارید

avatar
  اشتراک  
Notify of