۱۲ کیلومتر از طریق الحسین برای تردد زوار در خوزستان ایمن شد

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان گفت: به منظور تسهیل تردد زوار اربعین حسینی در مسیرهای خوزستان ۱۲ کیلومتر نیوجرسی در استان نصب شد.

محمد جولانژاد پیش از ظهر امروز پنجشنبه در گفت‌وگویی رسانه‌ای با اعلام اینکه به منظور تسهیل تردد زوار اربعین حسینی در مسیرهای خوزستان ۱۲ کیلومتر نیوجرسی در استان نصب شد، اظهار کرد: این میزان نیوجرسی با اعتبار ۲۶۰ میلیارد ریال توسط اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان در مسیرهای منتهی به پایانه‌های مرزی شلمچه و چذابه نصب شده است.

وی گفت: همچنین بهسازی ۳۴ ابنیه فنی با اعتبار ۴۲۰ میلیارد ریال توسط اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان در مسیرهای منتهی به پایانه‌های مرزی شلمچه و چذابه انجام شد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان از نصب ۲۴ هزار و ۲۰۰ عدد علائم ایمنی با اعتبار ۱۵۵ میلیارد ریال در این مسیرها خبر داد.

وی تاکید کرد: اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان برای انجام این مأموریت معنوی و برگزاری هرچه باشکوه‌تر کنگره عظیم اربعین از آمادگی کامل برخوردار است و با آمادگی هرچه بیشتر، خدمات روان‌تر و آسان‌تری را به زائران ارائه خواهد داد.

0/5 (0 Reviews)

دیدگاه بگذارید

avatar
  اشتراک  
Notify of