افزایش ۵ برابری کاربران ثبت درخواست‌های گذرنامه در خوزستان

معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان خوزستان از افزایش ۵ برابری کاربران ثبت درخواست‌های گذرنامه جهت تسهیل در صدور گذرنامه برای زائران اربعین حسینی خبر داد.

سرهنگ حکیم عبداللهی ، در خصوص آخرین تمهیدات پلیس در تسهیل صدور گذرنامه برای زائران اربعین حسینی، اظهار داشت: با توجه به حجم بالای درخواست‌های صدور گذرنامه تعداد کاربران ثبت درخواست‌ها به ۵ برابر افزایش یافته‌اند.

وی افزود: برای تسریع در صدور گذرنامه با پیگیری‌های صورت گرفته تعدادی دستگاه چاپ از مرکز فراجا تحویل گرفته شده تا کلیه ثبت درخواست‌‌ها در مرکز استان چاپ و تحویل زائران داده شوند.

معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان خوزستان بیان کرد: جهت رفاه حال شهروندان و زائران حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) تعداد ۱۴ شهرستان ضمن ثبت درخواست، لیبل (برچسب) تمدید در اختیار دارند تا گذرنامه‌های که ۲ سال از تاریخ اعتبار آن‌ها گذشته را به مدت ۶ ماه برای زیارت اربعین حسینی تمدید کنند.

عبداللهی به زائران راهپیمایی اربعین حسینی توصیه کرد: سفر خود را مطابق اطلاعیه‌های که از سوی ستاد مرکزی اربعین حسینی صادر و از طریق رسانه ملی اطلاع‌رسانی می‌شود برنامه‌ریزی کنند.

0/5 (0 Reviews)

دیدگاه بگذارید

avatar
  اشتراک  
Notify of