محدودیت‌های ترافیکی برای برگزاری مراسم مشایه در اهواز

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اهواز از اعمال محدودیت‌های ترافیکی ویژه برگزاری مراسم مشایه در شهر خبر داد.

حجت‌الله سلیمانی اظهار کرد: به منظور انتظام‌بخشی، مدیریت و ایمنی تردد خیل عظیم عشاق اباعبدالله الحسین (ع) برای برگزاری مراسم مشایه، با هماهنگی پلیس راهور کلانشهر اهواز محدودیت‌های ترافیکی از ظهر امروز سه‌شنبه (۳۱ مردادماه) از ساعت ۱۴ تا ۲۲ در محدوده مناطق پنج و شش شهرداری اعمال خواهد شد.
وی با اشاره به برگزاری مراسم مشایه اهواز و پیاده‌روی مردمی گفت: محدودیت‌های ترافیکی مراسم پیاده‌روی «مشایه» تا پایان این مراسم در برخی مسیر‌ها اعمال می‌شود.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اهواز افزود: بر این اساس از میدان انقلاب (سه راه خرمشهر) تا خیابان ۱۱ ملاشیه (جاده اهواز به سمت خرمشهر) مسیر شمال به جنوب و کلیه کوچه‌های فرعی منتهی به آن مسدود می‌شود و خودرو‌هایی که تقاضای عزیمت از اهواز به سمت خرمشهر دارند باید از جاده‌های جایگزین مانند جاده قدیم خرمشهر (جاده امام صادق) و جاده آبادان تردد کنند.

وی ادامه داد: همچنین در ادامه مسیر پیاده‌روی، جاده اهواز به حمیدیه از میدان انقلاب تا ورودی عین ۲ (ساحت الحسین (ع)) نیز از شرق به غرب ممنوع خواهد شد و علاوه بر آن در خیابان‌های انقلاب، ۶۸ متری علوی و ۲۲ بهمن نیز تردد مشایه انجام خواهد شد که با وجود ایجاد محدودیت ترافیکی، انتظار است رانندگان با احتیاط بیشتری عبور کنند.

سلیمانی بیان کرد: در راستای خدمات‌رسانی به عاشقان اباعبدالله (ع) در مراسم مشایه، سرویس‌های حمل و نقل همگانی پس از پایان مراسم نسبت به جابه‌جایی شهروندان و برگشت آن‌ها اقدام خواهند کرد.

0/5 (0 Reviews)

دیدگاه بگذارید

avatar
  اشتراک  
Notify of