اعزام مبلغان خوزستانی برای کمک‌رسانی به مواکب اربعین

مسئول مرکز ارتباطات و بین‌الملل حوزه علمیه خوزستان : مبلغان زبان‌دان این استان برای خدمت رسانی به مواکب آن سوی مرز در چهار مرحله برای امور تبلیغی اعزام خواهند شد.

حجت الاسلام علی علیزاده اظهار کرد: مرکز ارتباطات و بین‌الملل حوزه علمیه خوزستان اقدام به ساماندهی مبلغان زبان‌دان استان در راستای خدمت رسانی به مواکب آن سوی مرز کرده و مبلغان بر اساس زمانبندی تعیین شده در چهار مرحله برای امور تبلیغی اعزام خواهند شد.
وی اضافه کرد: بر این اساس از یکم تا هفتم ماه صفر (۲۷ مردادماه تا ۲ شهریورماه) ۵۰ نفر از مبلغان خوزستانی برای تبلیغ و خدمت رسانی در مواکب شهر بصره اعزام خواهند شد؛ همچنین از ۶ تا ۱٠ ماه صفر (یکم تا پنجم شهریورماه) ۵٠ نفر دیگر از مبلغان استان برای تبلیغ و خدمت رسانی در مواکب شهر عماره اعزام می‌شوند.

مسئول مرکز ارتباطات و بین‌الملل حوزه علمیه خوزستان با بیان اینکه از ۱۰ تا ۲۰ صفر (پنجم تا پانزدهم شهریورماه) ۱۰ نفر از مبلغان خوزستانی برای خدمت و خدمت رسانی به مواکب شهرستان العماره اعزام خواهند شد، گفت: همچنین از ۱۵ تا ۲۰ ماه صفر (دهم تا پانزدهم شهریورماه) ۵۰ نفر دیگر از مبلغان استان به مواکب شهر دیوانیه اعزام می‌شوند.

حجت الاسلام علیزاده تاکید کرد: از همه روحانیون و مبلغان خوزستانی تقاضا دارم برای خدمت رسانی بیشتر به زائران حسینی حتماً با لباس مقدس روحانیت در مراسم باشکوه اربعین شرکت کنند.

0/5 (0 Reviews)

دیدگاه بگذارید

avatar
  اشتراک  
Notify of