راه اندازی درمانگاه مرزی شهید علی هاشمی در پایانه مرزی چذابه

معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه‌ریزی دانشگاه علوم پزشکی اهواز از راه اندازی درمانگاه مرزی شهید علی هاشمی در پایانه مرزی چذابه برای ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به زائران اربعین حسینی خبر داد.

سیدسعید آزنده گفت: ساخت و راه‌اندازی درمانگاه مرزی چذابه به عنوان یکی از مرز‌های راهبردی، اقدام با ارزش و ماندگار دانشگاه علوم پزشکی اهواز برای زائران است که با مدیریت و کار جهادی همکاران در دانشگاه به سرانجام رسید.
وی افزود: درمانگاه مرزی شهید علی هاشمی پایانه چذابه در زمینی به مساحت ۸۰۰ متر، زیربنای ۴۰۰ متر مربع در فاز اول و اعتباری بیش از ۸۰ میلیارد ریال ساخته و راه‌اندازی شد که انتظار می‌رود با اضافه شدن ۲ طبقه دیگر در فاز دوم بتوانیم همه خدمات پشتیبانی اعم از اسکان و تغذیه را در همین محل به همکاران ارائه دهیم.

آزنده ادامه داد: در این درمانگاه علاوه بر استقرار پزشکان متخصص، عمومی و پرستار، همه امکانات مورد نیاز یک اورژانس از جمله؛ اتاق تریاژ، اتاق CPR، واحد گزش، ۲ سالن مجزای بستری آقایان و خانم‌ها، داروخانه و سالن سرد برای خدمات‌رسانی خوب و مطلوب به مراجعین وجود دارد.

معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه‌ریزی دانشگاه علوم پزشکی اهواز می‌گوید: دانشگاه علوم پزشکی اهواز در مرز چذابه و بستان، از تمامی ظرفیت خود برای خدمات‌رسانی استفاده کرده و روزانه حدود ۳۵۰ پرسنل بهداشت، درمان، اورژانس ۱۱۵، خدمات و پشتیبانی در پایانه مرزی در حال ارائه خدمت هستند.

وی به مراکز پشتیبان درمانگاه پایانه مرزی چذابه اشاره و اضافه کرد: بیمارستان شهدای نفت دشت آزادگان، در سطح بالاتر از آن، بیمارستان‌های علامه کرمی و شهید دکتر مجید بقایی و در بالاترین سطح، بیمارستان‌های گلستان و امام خمینی اهواز، آماده پشتیبانی از درمانگاه مرزی شهید علی هاشمی هستند.

0/5 (0 Reviews)

دیدگاه بگذارید

avatar
  اشتراک  
Notify of