توصیه پلیس راهنمایی و رانندگی خوزستان به زائران اربعین

فرمانده پلیس راهنمایی و رانندگی خوزستان: زائرانی که قصد عزیمت به سفر اربعین را دارند با خستگی و خواب‌آلودگی رانندگی نکنند و سرعت مطمئن را در دستور کار قرار دهند.

سرهنگ فرید کریمی‌زاده گفت : زائران سفر خود را به روز‌های منتهی به اربعین حسینی موکول نکنند تا به راحتی و در کمال آسایش و آرامش به زیارت عتبات و عالیات مشرف شوند.
وی افزود: با توجه به نزدیکی زمان برگزاری راهپیمایی عظیم اربعین حسینی پلیس راهنمایی و رانندگی در کنار سایر همکاران انتظامی استان به منظور تسهیل تردد آسان زائران در مرز بین المللی شلمچه و چذابه مستقر شده است.

فرمانده پلیس راهنمایی و رانندگی خوزستان گفت: زائرانی که قصد عزیمت به سفر اربعین را دارند با خستگی و خواب‌آلودگی رانندگی نکنند و سرعت مطمئن را در دستور کار قرار دهند.

وی بستن کمربند ایمنی برای کلیه سرنشینان هنگام حرکت خودرو را ضروری دانست و ادامه داد: سرنشینان نیز در هوشیاری راننده کمک کنند و حتما از موقعیت‌ها، مواکب و زیارتگاه‌هایی که در طول مسیر وجود دارد، استفاده کنند و با استراحت کافی ادامه مسیر دهند.

وی افزود: زائران پیش از سفر اخبار را از شبکه‌های مختلف داخلی پیگیری کنند و از آخرین وضعیت معابر منتهی به مرز‌ها مطلع شوند.

فرمانده پلیس راهنمایی و راننندگی استان خوزستان از زائران اربعین حسینی که با وسیله نقلیه به مرز‌ها مراجعه می‌کنند، خواست وسایل نقلیه خود را در پارکینگ‌های تعیین شده پارک و از هرگونه توقف در سطح معابر خودداری کنند.

کریمی زاده ظرفیت پارکینگ شلمچه را ۳۵ هزار خودرو اعلام کرد و گفت: این پارکینگ به طور شناور می‌تواند خودرو پذیرش کند، ضمن اینکه پارکینگ‌های دیگر نیز در طول مسیر منتهی به مرز شلمچه و همچنین در شهر خرمشهر پیش‌بینی شده‌اند که درصورت نیاز پذیرش خواهند کرد.

0/5 (0 Reviews)

دیدگاه بگذارید

avatar
  اشتراک  
Notify of